Hahaha gerçekse komikmişşş😹😹😹
Bir araç kiralama dolandırıcısı, dolandıracağı kişinin depremzede olduğunu fark edince dolandırmaktan vazgeçti. pic.twitter.com/NCAMbgKnzz
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) February 18, 2023
Hahaha gerçekse komikmişşş😹😹😹
Bir araç kiralama dolandırıcısı, dolandıracağı kişinin depremzede olduğunu fark edince dolandırmaktan vazgeçti. pic.twitter.com/NCAMbgKnzz
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) February 18, 2023
İyi ve kötünün keskin sınırlarla ayrıldıkları ve ayırdedilebildikleri "siyah beyaz" zamanlardan sisli ve sinsi bir gri çağa gelmişiz. Masallar bile kolaydı eskiden. İyiler tam iyiydiler, kötüler tam kötü. Şimdi her türlü katakulliyi herkes herkesden bekleyebiliyor ya, sözün bittiği yer!
Cevap
20Cevap
Evet böyle iyi dolandırıcıları görmek de insanı mutlu ediyor.
Ashsjdkdjs 🤣
insanlık ölmemiş 🤣
Ne iyi niyetli bir dolandırıcı, gözlerim doldu sjdkks
Ülkenin yarısı hırsız olmuş bu nedir arkadaş insaflı dolandırıcılar bile çıkıyor
ne kadar iyi bir insanmış gözlerim yaşardı böyle insanlara ihtiyacı var ülkenin
bu namussuzluk mu onurlu hareket mi anlam veremedim
Alla alla bak sen şu işe böyle dolandırıcılara özel bı hapishane yapılmalı 😂
Büyük ihtimal fakedir ama adamın teşekkür eyvallah Allah razı olsun demesi yok mu :D
Ölüm korkusu hey anam hey bunu her gün hatırlasak kimse kötülük yapmaz
Hiç gülmedim sadece içimden gün yüzü görmemiş küfürler ettim...
Yani depremzede olmasaymış dolandırmak helal mıymış ona göre?
Bu ülkenin böyle dolandırıcılara ihtiyacı var cvgfvhhg
Tebrikler hay Allah razı olsun mu demeli o dolandırıcıya. Karşısındaki kim olursa olsun, hakkı yok insan dolandırmaya. Zaten içinde Allah korkusu ve merhamet olan kimse öyle bi haysiyetsizliğe başvurmaz baştan
buna inanan beynini kontrol ettirsin yerinde mi diye
Evet herkes köküne kadar kötü değil neticede iyi kalpli şerefsizlerde var!!!
Böyle dolandırıcılar olması bile güzel bir şey en azından vicdanları varmış
Helal ülkenin dolandırıcısı bile
Duygulandımmm
Trajikomik bir olay
Ya yok böyle bir şey.
Kurgu bunlar
Tayyar bey de okusun, insafa gelsin artık.
Uydurmaca gibi
Allah razı olsun ya baya vicdanlı imiş
Wpden attılar bunu kurgudur ya :)
Dolandırıcıdır eminim :D
dolandırıcının bile iyisi kötüsü var
Dolandırıcının iyisi olmaz ama hayranım onlara.
Vicdanlı dolandırıcıymış
Deprem üzüntüsü ve korkusu etkilemiştir
Büyük ihtimalle depremden etkilendi
Kim etkilenmedi , yüreği olan herkes kahroldu. Boş beleş yaşayanlar hariç. Burada gördük bir kaç örnek. 40 kişi vefat etti hala burada 2. günü saçma sapan sorular vardı. Hatta ilk günü bile felaket olmuş tötünü başını nasıl diye soruyorlardı.
Bayılıyorsunuz duyar kasmaya yargı dağıtmaya. Farkındalığı yüksek insan hayatına devam eder. Kahrolsan da degismicek bişey. üzüldük ama hayat devam ediyor her gün binlerce insan ölüyor ve doguyor. İyi ölüm yoktur. Hayat böyle sistem böyle üzülmeyle de hiçbirsey geri gelmiyor. Hayatının 1 saniyesi bile. En sevdiklerimiz öldü yine hayat devam etti. Etmek zorundaydı.
@Engineer922 bana niye patladın ki
Koca yürekli dolandırıcı..
İyi insanlar mı 🥺
Bizimkileren birisi bu
Çok kral bir hareket tekrardan gurur duydum 😀
Bnce gerçek değil bu işi yapan da vicdan olmaz
😂 😂 😂 Komedi xd
Ulkenin boyle insanlara ihtiyacı var..
Daha çok kurguya benziyor!
Trajikomik olay bu
Evet çok komik bi durum
Komik değil bence
Hey Allahım şuna bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?