Fırsatçılığın önüne geçmek için sizce ne yapılmalı?

Günümüzde maalesef "fırsatçılığı" artık her sektörde, sıkça duyar olduk...

Bugün de depremi fırsat bilip, zam yapan Ev Sahibi ve Nakliyecileri ön planda görüyoruz.

Devlet olarak piyasayı "Serbest" bırakırsan sonuç bu : Bedelini de millet ödüyor işte!..

Çözüm :

Devlet, piyasadaki tüm ürün / hizmetlere "Asgari Ücreti" göz önünde bulundurarak derhal "Ücret Sınırlandırması" getirmeli!

Yoksa bu fırsatçılarla tam olarak baş edemiyorsun :

"Patates Fırsatçılığına" çözüm getiriyorsun "Kabak Fırsatçılığına" başlıyorlar!😒

Fırsatçılığın önüne geçmek için sizce ne yapılmalı?
Fırsatçılığın önüne geçmek için sizce ne yapılmalı?
Cevapla