Biz burada sürünüyoruz şükredin halinize şükürsüzler!
Deprem bölgesindeki insanlar başka yerlere göç mü ediyor?
Biz burada sürünüyoruz şükredin halinize şükürsüzler!
Selam 👋
Ben Malta Sliema'da yaşıyorum. Son 4 günde Türkiyeden sadece bizim apartmana 3 aile geldi 😶

Bu konu buranın yerel gazetesinde de yer aldı! Habere göre Türkiyedeki depremzedelerden 4796 kişi maltaya sığınma talebinde bulunmuş ve kabul edilmiş 😮
Taleplerde inanılmaz bir patlama olduğunu da dile getirdiler.
Yakında buranın da huzurunu kaçırırlar 😑
Mantıklı bir yaklaşım, inşallah diğer illerden başvuranlara da şans tanırlar. Ülkemize döviz getirmek istiyorum, yurtdışından tatile gelmek istiyorum. Türkiye cennet demek istiyorum, halkımız aç değil açıkta değil demek istiyorum. Kurtulan mutlaka kurtuluşa ermiştir.
Hanım efendi neden huzurunu kaçırsınlar. İnanın vatanını terk etmek istemiyordu kimse. Kaldı ki orada sizin hakkınızda tanımadan böyle düşünseler ne hissedersiniz.
Huzur kaçırıyorlar neden mi? Hırsızlık arttı! Dolandırıcılık arttı daha geçen seneye kadar bizim buralarda polisler devriye atmazdı şimdi her yerde polis geziyor hırsızları yakalayıp sınır dışı ediyorlar ve iyi de yapıyorlar. Mesela geçen 7 kişiyi sınır dışı etmişler organize örgüt kurmuşlar. Bil bakalım hangi ülkeye göndermişler bu örgütü?
Cevap
9Cevap
Genelde göç ediyorlar
Benim üniversiteden kız arkadaşım evlendi hataya gelin gitti. Evleri yıkılınca konyaya gittiler oradan da fransaya başvuru yapmışlar 2 günde onaylandı. 2 gün valiz topladılar sonra ankaradan fransaya uçtular. Instagramdan konuşuyorum kız şu an 2+1 prefabrik bir evde kalıyormuş elektrik su yemek Her sey bedava birde 870€ harçlık vericeklermiş her ay bedavadan. 5 yıl sığınma hakkı tanımışlar
Nerden başvuruluyor
@gurmancvesinirli başvurmak istediğin ülkenin göçmen idaresine gerekli belgeleri faxlaman gerekiyor
Abim ve yengem marasta depreme yakalandılar çok şükür evleri yıkılmadı ama ağır hasarlı. Abim Almanyaya sığınma talebinde bulundu 2 günde onaylandı bu gece yarısı istanbuldan uçakla gidecekler ve en önemlisi oradaki evleri bile hazır ve uçak parasını bile avrupa birliği ödeyecek😶 kısaca kacanin hayati kurtuluyor kalana hayat zindan oluyor
Keşke bizimkilerle de gelsek de huzurunuzu kaçırsak 😀
Gel anam gel zaten yol geçen hanina döndük 😅😂
Bu nasıl bir bakış açısı? Sen de Türk olarak orada yaşamıyormusun? Niye bu kadar tepki veriyorsun? Bırak nereye gitmek isterlerse gitsinler. O kadar dehşetli depremi sende yaşasaydın, inan ki sende kaçardın yaşadığın toprağından. Birde üstelik herşeyini kaybetti bu insanlar. Biraz insaf ya... suriyeliler romanlar bulgarlar zenciler doldu avrupaya, Türkler gelsin biraz da... 😊🙂
Yapacak başka bir şey yok ki Türkiye içinde bir yere gitmektense yine buna benzer şeyler yaşamaktansa yurtdışına kaçıyor millet artık.
İyi oldu paylaştığın huzur kaçırmaya geliyorum şimdi
Gel gel bi sen eksiktin 😂
Sliema cennet cennet
Yok yok Türkiye cennet 😂 Biz burada sürünüyoruz
neyse beni tutma evrakları hazırlıyorum
Bende hataylıyım fırsat bu fırsat bende sığınma talebinde bulundum. Pasaportsuz sadece kimlikle gitme şansım doğdu. Böyle bir fırsat kaçırılır mi?
Orada erdoğan da yok daha ne olsun ☺
Aa çok iyi gerçekten burada kalmanın hiç anlamı yok
Nerden başvurdun
@gurmancvesinirli kendi göç idaresi var onlara gerekli belgeleri fax yoluyla yolluyorsun sonr cevap geliyor
Avrupa gidip oturma izni ve vatandaşlık alınca Türkiye cennet cennet demeyi unutmayın
Ikametim iyi ki adanada kalmis 😂 depremzede değilim ama bende başvuru yaptım fransa'ya halamın yanına. Bakalım bu gün yaptim kabul edecekler mi 🙄
iyi yapiyorlar onlarin yeridne olsan sende geliedin evleri basina yikildi enkaz altinda kaldilar cogu kisi öldü napsinlar artik turkiyede evlere güvenemezler ukrayanli mültecilerde geldi türklerinde hakkidir
Hepsi yakınlarını kaybeden acılı insanlar, umarım rahatsızlık veren olmaz, öyle olucağını düşünmüyorum Türk insanı diğer çoğu ülkeye göre sıcak kanlı ve larakterli insanlar
Ceske herkes senin gibi temiz kalpli olsa ☺ ama değil 🙁
huzurunu kacirirlar derken? sen turk degil misin anlamadim yani oyleysen kendi halkini asagilaman sacma. turk degilsen zaten asagiladigin milletin sitesinde ne isin var
Ben Dünya vatandaşıyım kabul etmiyorum hiçbir ırkı!
Doğruya doğru eğriye eğri derim. Türk halkı nereye gitse oranın huzurunu bozuyor! Mesela buraya gelen turkler hep dolandırıcılık yapıyor. Normalde maltada kimse kimseye ırkçılık yapmaz, herkes birbirine güvenir, hirsizlik dolandırıcılık olayları neredeyse hiç olmaz ama son zamanlarda özellikle son 1 senede turkiyeden gelen dolandırıcılar yüzüne türk olanlarla kimse kolay kolay iş yapmıyor! Ben burada türküm demeye utanıyorum. Babam Maltalı Annem türk diye yalan söylemek zorunda kalıyorum düşün artık gerisini...
malta da yasamadim malta yi bilmem ama dunya vatandasi degilsin sen oyle olsan turk olmaktan utanmazdin. her ırkta kotuler ve iyiler vardir. turk olmaktan hicbir zaman utanmam cunku cok zengin ve basarili bir tarihimiz var ama malta nin adi bile hafizamda yer etmemis sen dusun :d
Etmemiş olabilir ama turkiyeden en az 100 gömlek üstün bir ülke.
Ahlaksızlık yok!
Yolsuzluk yok
Sahtekar politikacılar yok
Rant yok
Sokak kavgaları yok
Ekonomik kriz yok
Mülteci krizi yok
Huzur var
Güven var
Alım gücü var
Kurallar var
Ahlak var
Sosyoloji var
Ve daha nice güzellikler var. şu an saysam sabaha kadar Maltayi övebilirim ☺
ama goruldugu gibi ozguven ve terbiye yok ki seninle tere fikirde olanlra saygi duymuyorsun. Malta bu saydigin gibi bir yer olsaydi emin ol adi duyulurdu. anlasilan kendi cevresinden baska bir yer gormeyen kucuk bir kizsin ve yasadigin yeri en iyisi olarak goruyorsun ama buyuyunce tum dunyayi tanirsin ablacim
nufusu 1 milyon bile olmayan bir ulkenin suc oranlari nasil yuksek olabilir sence? sacma fikirlere sahip oldugun burdan belli. türkiye veya amerika gibi ulkelerde bile 1 sehirde malta nin nufusundan daha fazlasi var. suc orani dusuk sehirler de var ama malta hicbir zaman oyle olamayacak cunku köy gibi kucuk bir yer. lutfen beynini kullan biraz kullanilmasi icin verilmis sana kendi ulkeni öv digerlerini asagila diye degil
Anam biz daha depremi atlatıp doğru düzgün düşünemiyoruz. Millet yurt dışına kaçmış. Uyanık olmak lazım işte
Adamlar artık ne kadar bıktıysa depremi fırsata çevirmiş 🙄
Herkes değil tabiki burada evini yurdunu yagmacilara bi deprem ugruna birakmak istemyenler de var kaptirmayanlar
Bende oraya başvurcam senin huzurunu kaçırmak için
Tamam uçarak gel. Malta halkı olarak törenle bekliyoruz 😂
Beyin fakirleriyle uğaşmayı severim ya :D
Samsuna baya gelen oldu
Evet maalesef öyle oluyor
Evet gidenler var ülke değiştirenler varmış.
Cabuk toparlanmislar demekki
İlla ki ediyorlardır.
Etsinler nolcak
Sanırım öyle
Sadece Malta için mi
Evet sadece malta için bu rakamlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?