Deprem bölgesinde arama kurtarmaya yarın son verilecekmiş. Hala canlı insan çıkartılırken çok erken değil mi?

Hala canlı çıkan insanlar varken çok erken bu
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Deprem bölgesinde arama kurtarmaya yarın son verilecekmiş. Hala canlı insan çıkartılırken çok erken değil mi?
Deprem bölgesinde arama kurtarmaya yarın son verilecekmiş. Hala canlı insan çıkartılırken çok erken değil mi?
Cevapla