Belki biliyorsunuzdur ama depremzedeler bizzat hissediyor. Sarsıntı hissi ne fena ya normalleşmeye çalışırken anılarımı tazeliyor. Görsel, 6 şubattan bu yana taşıdığım sıfatı temsil etmekte
Depremin bıraktığı izlerin ne derecede korkunç olduğunu biliyor musunuz?
Depremzedeler kadar olmasa da depremin nasıl kötü sonuçlar oluşturduğunu hepimiz biliyoruz off off binaların ucuz malzemeden inşaa edilmesi ve ekonomi hayat pahalılığı yüzünden çok can kaybı oldu müteahhitler ucuz malzemeden inşaa ediyor devlet de utanmadan yüksek vergilendirme sistemi uyguluyor ee halk da haliyle alım gücü düşük olduğundan ucuz malzemeden inşaa edilmiş kalitesiz binalara geçmek zorunda kalıyorlar ne yazık ki umarım devlet ders alır bu deprem de yıkımın suçu deprem değil binaların kalitesiz oluşu
Duyar göstereceğiz de kendimizi yiyip bitirmek başka bir patoloji. Yani normal sağlıklı bir insan kendi sağlığını da düşünür "elimden gelen nedir, ne yapabilirim" şeklinde düşünür ve yardım eder hayatına devam eder.
Biz acıyla beslenen, kaos seven bir toplum olduğumuz için huzurlu bir şekilde kahve içmek bile insanların çoğuna sıkıntı verir.
Stresini yöneten insanlar en sağlıklı kararları verirler. Bu hepimiz için geçerli.
Zekayla hiçbir seyle alakası yok ama Wallahi ben halen algilayamadim ne kadar korkunç kötü travmatik olduğunu Yani toplanan yardimlari ve hala yetmediğini görünce oha bu kadar mı ağırmış dedim açıkçası yani durum sandığımızdan daha büyük evet farkındayım ve sosyal medyada gördüğümüz kadarıyla anlayabiliyoruz ama yaşamadan insan anlayamaz Kİ yaşamak da istemem Allah korusun.
Sosyal medyada, haberlerde gösterildiği kadar biliyorum orayı. Birebir yaşayıp görmeden ne derece korkunç olduğunu aklım hayalim algılayamayacaktır eminim. Allah herkesi sabrından ayırmasın
Bulantı yok kanki, tam olarak baş dönmesi değil aslında. Asansör çarpması gibi. Sallantı hissi. Ayağımı bacağımı falan sallayınca sanki her yer sallanıyor gibi oluyor. Çok tuhaf bir şey la
O bende alışkanlık olduğu için farketmiyor olabilirim sürekli bacağımı sallayıp sağı solu sallıyorum bizimkiler kızıyor da bir abinin başı dönüyormuş durduk yere deprem olcak sanıyor ondan sordum
Öyle valla hepimizin dönüyor durduk yere. Bazen istemsizce bacağını sallar ya insan o da tetikliyor işte böyle deprem yaratıyorsun sanki bacağınla. Seni o deprem anına götürüyor
İçme suyundan hep enfeksiyon kaptık, CRP aldı yürüdü geçenlerde. Allah hastaneye düşürmesin buralarda. Diğer illerden de gelen çok olunca full çekiyor her hastane buralarda.
Zamanla geçer diyorlar geçmezse öyle yapacaz mecbur. Allah kimseye yaşatmasın, hayal edemeyeceğim bir korku yaşattı bana 😃 ben böyle bir şey görmedim la
Tam kıyamet senaryosuydu ha, gece 1.5 dakika sallanıyorsun dışarı yağmur ve fırtına kaçacak yer de yok. İki deprem oldu baktık olmuyor evde sağlam kalınca oturup çay demledik kafaya bak slchsjs
Onu burada da yaptı çılgın komşular. Vahi gelmiş gibi 10 dakika sonra deprem olacak demişler. Uykusuzum şöyle 1 saat kadar yatmışım "kalk lan kalk deprem olacak" diye tekmeleyerek kaldırdılar ya