Deprem Bölgesindeyim, bu kadar kötü bir durum gördünüz mü?

Daha çadırımız gelmedi, ilacım gelmedi, şükür erzak geliyor ama lütfen eksiklerimiz çok çocuklar perişan mazot yok gidemiyoruz perişanız şükür aç değiliz ama hava soğuk üşüyoruz malzememiz yok
Deprem Bölgesindeyim, bu kadar kötü bir durum gördünüz mü?
Cevapla