Deprem olur olmaz Türk askerini neden sahaya göndermemis olabilirler bu ihmal değil mi ?

2 bin asker falan değil tüm birlik gitmisti Gölcük depreminde tam bir seferberlik vardı , şu an resmen millet zaman geçitigi için soğuktan öldü

Deprem olur olmaz Türk askerini neden sahaya göndermemis olabilirler bu ihmal değil mi ?
Cevapla