İnsanlara konteyner götürmeyen, prefabrik yapı yapmayan, oraya tuvalet koymayanlar da vatan sevgisinden. Adam ölümden dönmüş -10 derece soğukta dışarda. Susuz, elektriksiz çadırda yatıyolar. Doğru sizin vatan ve millet sevginiz bu kadar
Sen hala utanmadan konuşuyorsun bir de. Haksız olduğun zaman kabul etmek adamlıktir. Mevzu benim senin inandıkların değil. Madem mevzu depremde ki insanlar. Konuyu buraya çektin. Oradaki insanları düşünüyorsan inandiklarina söyle ortaya konteyner , ısıtıcı, tuvalet göndersin. Sonra seni fetocu ilan edip, nasıl içeri atıyorlar. Otur düşün bunları. Bana mantıklı şeylerle gel. Gel ki seni ciddiye alabileyim.
Konunun fetocular ile ne alakası var konu deprem afetzade ve ohal durumu 11 ilde ortam bu mağdur insan sayısı 15 milyon o insanların bulunduğu ilde insanlar cadirdan konteynirdan gidip oy mu kullansın hükumet onlara mı odaklansin yoksa il il gezip seçim mi yapsın ne bu sinir yani
Birader 3. Gün deprem bölgesine gidip, iki dakika konuşma yapacak diye yolları kapatan hükümetten bahsediyorsun. Cidden bak tartışmaya gerek yok. Yanlışı savunuyorsun. Cahil inatçı olur. Ben de inatçı adama vakit ayırmam. Haydi eyvallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence secim yapmak icin cok ters bir zaman.. partilerin degil ama milletvekillerinin maaslarinin %50si bagislanmali😀🤣
Bencede seçim zamanı değil ama bazı insanlar seçim meraklısı yerin dibine batsın seçim
Seçimleri ertelemek isteyenin vatan millet sevgisi yoktur.
İnsanlar çadırda yaşarken seçim yapılması vatan sevgisinden yani, 😄
İnsanlara konteyner götürmeyen, prefabrik yapı yapmayan, oraya tuvalet koymayanlar da vatan sevgisinden. Adam ölümden dönmüş -10 derece soğukta dışarda. Susuz, elektriksiz çadırda yatıyolar. Doğru sizin vatan ve millet sevginiz bu kadar
Senin inandiklarin napti birer maaş vererek kurtardılar dimi
Sen hala utanmadan konuşuyorsun bir de. Haksız olduğun zaman kabul etmek adamlıktir. Mevzu benim senin inandıkların değil. Madem mevzu depremde ki insanlar. Konuyu buraya çektin. Oradaki insanları düşünüyorsan inandiklarina söyle ortaya konteyner , ısıtıcı, tuvalet göndersin. Sonra seni fetocu ilan edip, nasıl içeri atıyorlar. Otur düşün bunları. Bana mantıklı şeylerle gel. Gel ki seni ciddiye alabileyim.
Konunun fetocular ile ne alakası var konu deprem afetzade ve ohal durumu 11 ilde ortam bu mağdur insan sayısı 15 milyon o insanların bulunduğu ilde insanlar cadirdan konteynirdan gidip oy mu kullansın hükumet onlara mı odaklansin yoksa il il gezip seçim mi yapsın ne bu sinir yani
Birader 3. Gün deprem bölgesine gidip, iki dakika konuşma yapacak diye yolları kapatan hükümetten bahsediyorsun. Cidden bak tartışmaya gerek yok. Yanlışı savunuyorsun. Cahil inatçı olur. Ben de inatçı adama vakit ayırmam. Haydi eyvallah
Kesinlikle ertelenmemeli. Normal tarihinde olur. Haziransa Haziran.
ilk defa 100de100 Bi anket görüyorum şükürler olsun rabbim
Ertelenmemeli.
AKP kazanmalı bnce