Arkadaşlar bugün kandil zaten üzgünüm deprem için sevgilim yakınlaşmak istedi yok dedim israr edince ayrildim?

Sonra durumu toparlamaya çalıştı ama ben soğudum sevgililer gününde bile beni görmeye gelmedi hiç fedakar değil hep kendini düşünüyor ve madde kullanıyor zaten ayrılmayı düşünüyordum her yerden engelledik birbirimizi sizin yorumunuz ne?

Arkadaşlar bugün kandil zaten üzgünüm deprem için sevgilim yakınlaşmak istedi yok dedim israr edince ayrildim?
Cevapla