Dün yapılan Türkiye Tek Yürek yayınına bağlananların tamamen şov yaptığını düşünüyorum, haksız mıyım?

Bağış yapan küçücük çocuklar bile varmış. Kumbaralarını falan çıkartıp bağışlamışlar. O düşünceyle yapan herkese Allah bin katını versin ama çoğu bana şov geldi. Bazıları sırf yayında şu kadar bağış yaptım diye bağırmak için bağlandı telefona.

Haklısın, bana göre de şov.
Hayır, alakası yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dün yapılan Türkiye Tek Yürek yayınına bağlananların tamamen şov yaptığını düşünüyorum, haksız mıyım?
Cevapla