
Pakistanlı birisi Türk büyükelçiliğine gidip isminin gizli kalması koşulu ile 30 milyon Dolar bağışladı. Bu konuda düşünceleriniz nedir?

Pakistanlı birisi Türk büyükelçiliğine gidip isminin gizli kalması koşulu ile 30 milyon Dolar bağışladı. Bu konuda düşünceleriniz nedir?
Belki türktür, belki yaşa dışı yollardan kazanıyordur.
Fakir ülkelerin zenginleri maalesef çok zengin oluyorlar. Bir nedenden bu bağışı yapmak istemiş.
Cevap
1Cevap
Haber hakkında bilgim yok, o yüzden fikrim yok arkadaşım
Bilgim yok maalesef belki de yardım severdir.
Sadece merhametli bir insandır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?