Benim gibi fakir olan var mı?
Bu arada Allah bağışlarınızı kabul etsin.
Benim gibi fakir olan var mı?
Bu arada Allah bağışlarınızı kabul etsin.
İş adamları, holding sahipleri müdürler yöneticiler yardım yapıyor genelde, tabii zenginlerde. Ben ki fakirim diye isyan edeceğin bir zaman değil manevi anlamda güzel dilek ve duaların bile cok önemli.
Isyan etmiyorum ! Bu yayını izleyince kendimi fakir hissettim sadece. Allah herkesin bağışını kabul etsin.
Cevap
4Cevap
İzlemek bile kendimi fakir hissettirdi fghj
😀 ben de şu an kendimi çok ezik hissediyorum sanki.
Aynen fghj
Bu bağış durumları benim kafamı çok bulandırdı. Mutlakabirilerinin çıkarı var bunu bile böldüler yok afad yok ahbap tek yürek lafı hikaye
Milletin parasını millete veriyorlar
Amin cümlemizin yalnız değilsin
Evetya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?