Deprem bölgelerine halen daha gönüllüler alındığını biliyor musunuz?

Özellikle kamu kurumlarında çalışanlar için yazılar geliyor. Degisik meslek ve sanat kolundan insanlara ihtiyaç olduğu yönünde.

Arama kurtarma bitti, ne yapacağım orada, salgın hastalık riski var gibi söylemlerle gönüllü gitmek isteyenler artık azaldı ama yıkımın boyutu büyük olduğundan halen daha orada gönüllü insanlara ihtiyaç var. Yeme içme, elektrik, tesisat, sağlık gibi sayısız meslek grubundan insanlara ihtiyaç var. Ben 10 yıldır yapmadığım mesleğim için bölgeye gönüllü gitmeye karar verdim. Herhangi bir sağlık sorunu olmayan ve çalıştığı kurumlara yazı gelen herkesinde gitmesini rica ediyorum. Halen daha yardımlara çok ihtiyacı var bu insanların.

Deprem bölgelerine halen daha gönüllüler alındığını biliyor musunuz?
Cevapla