
Salonun tavanında böyle çatlaklar var, korktum ben de depremden sonra, tehlikeli mi sizce? binanın dışarısı da böyle bi tane çatlak var tam ortasında?


Salonun tavanında böyle çatlaklar var, korktum ben de depremden sonra, tehlikeli mi sizce? binanın dışarısı da böyle bi tane çatlak var tam ortasında?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Tehlikeli olabilir
İnşaat mühendisiyim ancak fotoğrafı öyle bir çekmişsiniz ki göz yanılması yaşamaktan çatlağın konumunu anlayamadım
Aaa gerçekten mi? bizim binanın dışında da tam ortada bi çatlak var çok korkuyorum
Var mı fotoğrafo
Yarın çekip atarım gündüz
bizim evi görsen gece disarida uyursun. boyle korkulariniz varsa e devletten basvuru yapip evi kontrol ettirin.
Ücretli mi oluyor?
Tehlikeli değil bunlar, sıva çatlağı gibi duruyor. Ama altını da kaldırıp bakmsk lazım. Sıvanın altı önemli.
Yetkili birine sorsanız, gelip evinize baksa daha mantıklı değil mi?
Ücretli mi oluyor?
Sanmıyorum
Başvuru linki var mı sende?
E devletten kontrol edin
Alçıpan sanıyorum o, evet kafana düşebilir😆
Sıva çatlamış olabilir, hemen tedirgin olmamak lazım.
Tabi kontrol ettirin siz.
Yeni bina ise bina zamanla otururken çatlaklıklar oluyormuş diye duydum
Değil kolonların birleşim yerlerine bak daha çok
Neresi ki oralar?
Kolon kiriş mesnet noktası bak internetten burdan nasıl tarif edeyim bilemedim
Bu asma tavan.. ordan bisey olmaz ama baska catlak varsa bilmem
Bence degil Google yaz bınaların catlakları ne anlama geliyor dıye orada ogrenırsın
Sıva çatlağı olabilir o.
Kazıyıp betona bakmak lazım betondada aynısı varsa o skntı
abla milletin evi dökülüyo hala sağlam diye oturuyorlar sen incecik bi çizgi var diye korkuyorum diyorsun ne diyeyim sana
Sıva çatlağı gibi gözüküyor
Önemli olan kolonlar diye biliyorum.
Sanırım olum yaklaştı sana
O alçıpan catlağı onemli değil
oralar yerinden ayrılmış gibi duvar değil sanki
Değil not : mimarım
Önemli olan kolonlar çatlamasın
Kolon nedir kiii🙄
Evi ayakta tutan kolonlar
Üstü koruyor
Mühendis arkadaşım var sorayım isterseniz
Çok iyi olur, binanın dışında da tam ortasında var, yeni bina halbuki 2018
Birazcik tehlikeli
Sıva çatlağı gibi duruyor
tehlikeli gibi.
yook