
Allah razı olsun senden Koca yürekli hemşerim benim.. senin bir tırnağın olamayacak insanlar var. 🥺 Rabbim yar ve yardımcımiz olsun inşallah 🤲

Allah razı olsun senden Koca yürekli hemşerim benim.. senin bir tırnağın olamayacak insanlar var. 🥺 Rabbim yar ve yardımcımiz olsun inşallah 🤲
Evet bunu bbc sayfasında görmüştüm. gerçekten yapılması gerekeni yapmış. böyle bir durumda tabi ki bebekleri ve çocukları kurtarmak öncelik vermek gerekebilir. onlar kendi kurtulamayabilir çünkü. tebrik ederim gerçekten. hem meslek ahlakı için hem de insan olduğu için.
Bencilliğin mağlubiyetidir.
Başka hayatlara ışık olurken, kendi zindanının duvarlarını örmektir.
Kıyamadığın insan (lar) için kendi mutluluğundan feragat ettiğin uğurda kendini yıpranmış, solgun bulduğundur fedakarlık.
Eski dinlerde tövbe de bir tür kendini yakma eylemiydi.
Tövbe etmek isteyenin ya kendi derisini yüzmesi ya da derisinin yüzülmesi gerekiyordu.
Böyle birisi ya yakılıyordu ya da etini bir başkası yiyordu.
Filipin'de büyük ruhâni 'bunak' zahitlerden, sözde tertemiz adamlardan, dolayısıyla muhakkak cennetlik olduğuna inandıklarından, Filipin kralı tövbe etmek istediğinde onun yerine kendilerini öldürdüler ve kral da onların ölü etlerinden yedi.
Aslında, sonunu riyakarlığa bırakmadıkça müthiş bir olay.
Bunlarsa bebek, ne bilsinler riyakarlığı?
Evet o hemsireyi takdir ile karşılıyorum. İşinin sorumluluğunun bilincinde birisi. Bu depremde çok sayıda doktor ve sağlıkçı vefat etti. Benim bir operatör arkadaşımı malatyada kaybettik mekanları cennet olsun. Deprem sonu sağlıkçılar canla başla çalışıyorlar. Yönetenler giderlerse gitsin diyor oysaki onlara her zaman ihtiyacımız var böyle kafalar kendini ne sanıyorlar
Gördüm cesurca ve insanca bir davranış ama hatalı... Yani çocukları alıp yadam üçgeni yapması gerekirken alıp koridora çıkması hatalı. Otelde ölenlerin çoğu koridorda ölmüş koridor çok riskli ama kadının tavrı cesurca hem tebrik hemde uyarıyı hak eder
Cevap
39Cevap
Böyle güzel insanların olması çok mutlu ediyor 😊 gördüm evet hem buradan hem de televizyon da haber de gördüm canım ya umarım hayatında mutlu sağlıklı huzurlu olur kız kendini hiçe sayarak çocukları düşünüyor Allah senden razı olsun
kendisini deprem anında soğukkanlılığını koruyup meslek ahlakına uygun, mesleğinin gerektirdiği davranışı gösterdiği için tebrik ediyorum
Insanlık ölmemiş kimisinde kimisinde de hiç kalmamış rabbim bizi icindeki insanî duyguyu yitirmeyenlerle karşılaştırsın ınşallah 👀
Merhaba
Vallahi bide kadın olarak iyi cesaret baksana erkek hemşir kaçıyor bakmadan kadın kendini düşünmüyor çocukları ön planda tutuyor
Allah bana da kadın versin. Allahım bana da versen bir karı koca olsam. Bebeğim olsa.
Amin esmerim amin ah. Bir verse de yuvami kursam
Çok büyük bir cefakarlik örneği Allah razı olsun ondan
Amin
Her emaneti kendi canı gibi gören vicdan sahibi güzel insan Allah yardımcıları olsun..🙏
Allah onu yetiştiren anne, babadan razı olsun🙏🏻
Gördüm Allah razı olsun olsun ondan ve emeği geçen herkesten
allah n, nkere razı olsun o ve onun gibi insanlardan ne yapılsa hakkı ödenmez
Yapması gerekeni yapmış ama bu tarz iyiliklere hasret kaldığımız için woaww falan oluyoruz. Her yiğit yapamaz cesaret ve vicdan gerektirir, helal olsun...
Yaptığı güzel bir davranış ama işini yaptı sonuçta. Bizim kahramanlara değil herşeyin normal ve olması gerektiği gibi yapıldığı bir ülkeye dolayısı ile kahramanlıklara yol açmayan bir ülke olmaya ihtiyacımız var.
Gerçekten ülkemizin böyle insanlara ihtiyacı var. Helal olsun kadına. O anda yapılabilinecek en doğru şeyi yapmış
Gördüm kendisini tebrik ederim helal olsun korkusuzca gitti çocuklarla durdu. Koruyucu meleğin vücut bulmuş hali
Hemşirelik özveri gerektiren bir meslek grubu. Ve kesinlikle insani içgüdüleri de gerektiriyor. Tebrik ediyorum meslektaşımı
Bu videoyu izlerken o kadar gerildim ki. icim içime sığmadı onu öyle kosustururken görünce. hepimizkn içini isittin Şeyma teşekkürler
"Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.” Mustafa Kemal Atatürk
Tertemiz mi desem mangal gibi mi desem çok ama çok büyük bir yüreği var, varolsun ve Allah ondan razı olsun 🙏
İnsanlığın gereğini yapmış.
Taktir ettim.
Gördüm.
Defalarca izledim ve ağladım, iyi ki varsın Şeyma hemşire, koşuşuna can kurban. 🥺
Helal olsun bu zamanda işini layıkıyla yapan çok az İnsandan biri.
Evet yaaa 🥺 valla helal olsun işini hakkıyla canla başla yapan biri
Gördüm evet helal olsun
Cennetlik Şeyma hemşire Allah razı olsun ondan
Çoktan gördüm takdir ettim 💕
Allah razı olsun güzel yürekli insan
Gördüm, takdir edilesi bir şey. İnsanlık budur.
gördük tebrik ettik
Koca yürekli güzel iyi insan saygıyı hak ediyor.. 🦂
Gördüm çok duygulandım. Allah razı olsun ♥️
Rabbim sayılarını çoğaltsın inşallah
Hayır görevinin başında olduğu düşündüm !
Bu kadınla neden hala röportaj yapılmadı
Böyle insanlara ihtiyacımız var ❤️
Çok iyi bir kadın bekarsa bulsam evlenirim
Aşırı duygulandım, çok güzel. 🥺
Helal olsun keşke herkes bu kadar düşünceli olsa
Tam bir insan evladı.
Allah razi olsun
Allah razı olsun
Allah ne muradın varsa versin canım
Görmedim
İlgilendirmiyor pek böyle şeyler beni ama iyi yapmış
Helal olsun gerçekten.
Adamsın şeyma hakkın ödenmez❤️❤️❤️💖💕💕💕💕💕
evet helal olsun
Helal olsun
Kahraman
Evet bizim burdaki hastanede
Öyle mi benim hastanem o
Evet çocuklarımızı böyle insanlara emanet emeliyiz
Gördüm helal olsun
Helal olsun
Evet duygulandırdı
işte budur yaa
evet gördüm. kendisini tebrik ederim 💕🌸
Evet cesareti güzel
Mükemmel bir insan
Gördük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?