Kızılay depremzedelere son kullanma tarihi geçmiş kıyma dağıtmış. Bu nasıl ihmalkarlık, ayıp değil mi?

Haberi görünce depreme mi üzülsem yaşanan olaylara mı bilemedim. Delirmemek elde değil. Fark eden gönüllüler de çöpe atmak istemişler haklı olarak. Siz ne düşünüyorsunuz?

Kızılay depremzedelere son kullanma tarihi geçmiş kıyma dağıtmış. Bu nasıl ihmalkarlık, ayıp değil mi?
Kızılay depremzedelere son kullanma tarihi geçmiş kıyma dağıtmış. Bu nasıl ihmalkarlık, ayıp değil mi?
Cevapla