Bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmaz, sanırım yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz, öyle değil mi?

Son 3 yıldır çok kötü ilerliyor Suriye savaşı corona Ukrayna savaşı Meksika gerçekleşen tusunami ve şimdide bu büyük deprem hiç bir şey iyiye gitmiyor önümüzdeki sene bizi nasıl bir felaketin beklediğini tahmin etmeye çalışıyorum İstanbul depremi yakındır ya 3. dunya savaşı ya deccal çıkacak kesin ortaya ya da bilmiyorum belkide yecuc mecuc, 5 yıl içerisinde kopar heralde kıyamet siz ne düşüyor sunuz?
Bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmaz, sanırım yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz, öyle değil mi?
Cevapla