Ne kadar kötü bir şey bu deprem Gaziantepteyim yaşadım gece sabahın 4 ayaklandıl uyukudan Ooo ses beni çok korkutu?

Devamı var ama ilk önce dualarınızı bekleriz normal hayata dönmek çok Zor Allah'ım yardımcımız ol Ooo gece çok kötüydü korkudan yataktda kalan ben yardımlarinizi 10 ilden esrigemyin biz 7..8 günüde kendi kurduğumuz çadırlardayız hava eksilere düşüyor dudaklarımzda yaralar oluştu Oo enkaz altındaki inslar ne yapsın ağlamak istiyorum 😭😭😭😭😭😭😭
Ne kadar kötü bir şey bu deprem Gaziantepteyim yaşadım gece sabahın 4 ayaklandıl uyukudan Ooo ses beni çok korkutu?
Cevapla