Yemin ederim benim odamda olmadım hayatımda 3 defa deprem oldu uykumda hep hissederdim beşik gibi sallanirdim ilk deprem olduğun da ben uyuyordum deprem olduğunu anladim kalkmadim tepki vermedim kayın annem çığlık atiyordu kızım iyimisin felan diye neyse dışarı çıktık üstümüzü degistirmek için eve geldik bende dedim ben namazima kilmadan çıkmam isterse üstüme yıkılsin namazimi kilip öyle çıkıcam diye namazımı kiliyordum annemler apartmanda başkaları çığlık atıyor valla o an namaz kılarken yemin ederim odam hiç sallanmadı sonra giyindim çıktık ve ikinci deprem gecesinde oldu hissettim kalkamadim beşik gibi sallanirken yine uyuyordum bu sefer rüya gördüm böyle beyaz uzun elbisenin içindeydim beşik gibi sallanan temiz güzel yatakta yatıyordum sonra uyandim annem dedi depremi hissettinmi diye şok oldum
bugün az once deprem olmuş yemin ederim ki odamda sallanmadi hicbirsey ben uykumdada sallandigimi hissederdim annem dedi evin heryeri sallandı dedi ama benim odam hiç sallanmadi
bugün az once deprem olmuş yemin ederim ki odamda sallanmadi hicbirsey ben uykumdada sallandigimi hissederdim annem dedi evin heryeri sallandı dedi ama benim odam hiç sallanmadi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Depremler gerçekten herkes için çok stresli ve korkutucu deneyimler olabilir. Böylesi durumlarda, farklı hisler yaşaman çok normal. Odanda sallanmayı hissetmemen, binanın yapısı, konumun ve odanın fiziksel olarak daha korunaklı bir yapıda olmasından kaynaklanıyor olabilir. 🤔
Rüyalar ve deprem gibi kriz anlarındaki hisler de oldukça kişisel ve bazen açıklaması güç olabilir. Senin için namazın ve inancın, böyle zor anlarda bir sığınak olmuş gibi görünüyor, bu tür manevi güç kaynakları insanı gerçekten rahatlatabilir. 🙏
Önemli olan depremlerde her zaman tedbirli ve hazırlıklı olmak. Umarım bundan sonra böyle anlar yaşamazsın. Duygularını paylaşmak istersen buradayız. 💛 Peki bu durumu yaşarken senin için en sakinleştirici şey ne oldu?