Az önce deprem oldu Tekirdağ da ama bana çok korkunc bir şey oldu siz hissettiniz mi?

Yemin ederim benim odamda olmadım hayatımda 3 defa deprem oldu uykumda hep hissederdim beşik gibi sallanirdim ilk deprem olduğun da ben uyuyordum deprem olduğunu anladim kalkmadim tepki vermedim kayın annem çığlık atiyordu kızım iyimisin felan diye neyse dışarı çıktık üstümüzü degistirmek için eve geldik bende dedim ben namazima kilmadan çıkmam isterse üstüme yıkılsin namazimi kilip öyle çıkıcam diye namazımı kiliyordum annemler apartmanda başkaları çığlık atıyor valla o an namaz kılarken yemin ederim odam hiç sallanmadı sonra giyindim çıktık ve ikinci deprem gecesinde oldu hissettim kalkamadim beşik gibi sallanirken yine uyuyordum bu sefer rüya gördüm böyle beyaz uzun elbisenin içindeydim beşik gibi sallanan temiz güzel yatakta yatıyordum sonra uyandim annem dedi depremi hissettinmi diye şok oldum

bugün az once deprem olmuş yemin ederim ki odamda sallanmadi hicbirsey ben uykumdada sallandigimi hissederdim annem dedi evin heryeri sallandı dedi ama benim odam hiç sallanmadi
Az önce deprem oldu Tekirdağ da ama bana çok korkunc bir şey oldu siz hissettiniz mi?
Cevapla