Depremden sonra yapılan zaruri göç hareketinden sonra marjinal ve tuhaf tipler görmeye başladım. Özellikle cono kabilesine mensup tipler görüyorum.

Depremden sonra yapılan zaruri göç hareketinden sonra marjinal ve tuhaf tipler görmeye başladım. Özellikle cono kabilesine mensup tipler görüyorum.

Türkiye de güvenli bölge yok. Tam olarak deprem ülkesiyiz öncelikle.
Kültür farkı giyim farkı konuşma ve davranış farkı illa ki olacak. Ama şu an bu değil önemli olan. Suriyeliler gelince tepki göstermeliydik kendi insanımız gelince değil. Onların psikolojisi zaten berbattır şu an o depremden sonra. Bide biz ayrıştırırsak o iş hiç hoş olmaz.
Konya, Karaman, Mersin, 0 Sivas 2. Derece deprem bölgesi, bu bahsettiğim kişiler kültür ile alakalı değil normal birey değil çoğu tırnakçı, torbacı toplumdan izole edilmesi gerekli kişiler
Az daha kendilerini geliştirirlerse demekki cumhurbaşkanı da olabilirler.
Toplumun diğer yüzünü görüyorsun yeni bişey değil... Ve yapabileceğin hiçbir şey yok.
Bu iyiydi🤣
Yeni bir şey değil elbette adana, İzmir , İstanbul'da yaşadığım dönemlerde daha beterlerini gördüm ama yaşadığım şehirde bu milat
Evet maalesef öyle
O kadar karışık bir halk oldukki artık kanıksadım , Ukrayna -Rusya savaşından sonra başlayan Göçte de Ukraynalı aileler dolmuştu oturduğum yere. Bu işler kontrolsüz olunca göçen kişiler mağdur oluyorlar. Bilmedikleri bir şehirde bilmedikleri bir kültürde…
Herkes arayış içinde. Evim sağlam mi diye kontrol ettirmek isteyenler, köylerine dönenler, ev almaktan vazgeçenler.
Bu şerrin hayırları da olacak elbette. Hırsız mütahit takımı artık bir süre kolay kolay yeni ev satamaz. İnsanların artık yeni binanın saglam olacağına dair inançları sarsıldı.
Aynen, artık kimsenin hiçbir şeye itimadı kalmadı bu ülkede ne adalete, ne millete, ne de idarecilere hatay ve samandağ chpli belediye olduğu için bu bölgenin insanına sırtını dönen bir iktidar, iktidarın talimatıyla yakarışlarına aldırış etmeyen seslerini duymamak için pikapın içinde müzik dinleyen, öldüklerinden emin olmak için rapor vermek için talimat alan kısacası ölüme terk eden buna kader diyen yardımcı olmak isteyene engel olan bir afad bu insanların sadece evleri değil ülkeleride başlarına yıkıldı bu ülkede yaşamak bile zor bu insanlar için
Cevap
3Cevap
Ne yazık ki her olumsuzlukta olduğu gibi bu göç meselesi de büyük problemler doğuracak sosyolojik yapı anlamında
insanlar çok hızlı tahliye ediliyor.
Apar topar neden insanlar tahliye ediliyor anlamış değilim bunun arkasında bir oyun var ve bu ortaya çıkacaktır.
Burnuma çok pis kokular geliyor öyle böyle değil
Ben zaten ilk günden beri bir şeyler döndüğünü düşünüyorum çünkü bence bilerek geç müdahale edildi.
Bencede her şey ayarlı her şey planlı
Aralık ayından depremin gerçekleşeceği güne kadar bölgede tek bir damla yağış olmadı bahar ayı gibiydi sadece yağmur yağıyordu depremin olduğu gece bir anda tipi şeklinde kar yağmaya başladı saat tam 00:08, de saat 04:17, de sarsıntıya uyandık ve yerküre beyaza bürünmüştü bir ayda yağacak kar 4 saatte yağmıştı saat 12:30, da yağış durmuş bulutlar çekilmiş güneş açmış insanın içine işleyen yüzüne vuran bir soğuk vardı sokaklar sakindi, insanlar sıcak evinde oturuyordu, oturuyorduk saatler 13:24, ü gösterdiğinde öncekinden daha şiddetli bir sarsıntıdan sonra sükunet bozuldu. Sessiz bembeyaz huzurlu sokaklar mahşer yerine döndü, sokaklar canını kurtarmak için apartmanlardan çıkan insanlar ile doldu kimse eve giremiyor 5, erli 10, arlı gruplar halinde ateş yakıp ısınmaya çalışan insanlar, çöp konteyneri içinde ateş yakanlar derken camiden anons geldi cami mahalle sakinlerinin hizmetine açılmıştır şeklinde, o an herkesin gözlerinde korku ve endişe vardı. Umarım tekrarı yasanmaz diyorum
Bakalım ne olacak
Bence sen cevabı biliyorsun
Tahminim var diyelim
Disari cikmadigim icin gormuyorum kimseyi sukur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?