Deprem travması (Deprem bölgesinde olmasanız da) Geçirdiniz mi?

Merhabalar, Deprem yaşayanların %20 si travma geçiriyor. Depremi yaaamadigi halde cokca izleyen bu tarz haberlere maruz kalanlarda da travmalar gorulebilir. Hatay da bir cok yabanci (Avustralya li ve Alman ) ekipler siddetli kavga sesi ve silah sesleri nedeniyle ulkelerine geri gitmeyi istemişler. Ilçe neler yaşanıyor ancak duyumlarla bilgimiz oluyor. Ama bunun için toplumsal olarak hazırlıklı olmak en iyisi. Çünkü ilk travma başlangıcı öfke patlaması. #deprem

Deprem travması (Deprem bölgesinde olmasanız da) Geçirdiniz mi?
Cevapla