Teşekkürler Erkekler , emekleri çok büyük değil mi?

Bugün TV de izliyorum da o madenciler nasıl da enkazın altına giriyor. Adamlar elleriyle enkazı kazıp canlı arıyor. Savaş oluyor savaşa gidip bizim için can veriyorlar. Erkekleri adam yerine koymayan bazı feministler bu görüntülerden sonra utanır mı bilmem.

Ha bu arada feminizmin ne demek olduğunu biliyorum. Ama tr de feminizm erkek düşmanlığından başka hiçbir şey değil
Teori ve pratik düşünce aynı değil yaptıkları. Kadınların emeğini de küçümseyen yok
Teşekkürler Erkekler , emekleri çok büyük değil mi?
Cevapla