
Gerçekten ne kadar farkındayız bir kere daha gördük.
12 Şubat 2023 Pazar Saat 22.32

Gerçekten ne kadar farkındayız bir kere daha gördük.
12 Şubat 2023 Pazar Saat 22.32
Bölüşürsek tok oluruz, bölünürsek yok oluruz.. demiş Yunus Emre. .
Birlik olmak elimizdekini kardeşimiz ile paylaşmak her zaman önemli ama maalesef her zaman sağ duyulu olamıyoruz. İlle başımıza büyük bi felaket gelecek de anlayacağız 😟
biz keşke her zaman birlik olabilsek. hep ya savaş olur ya deprem olur anca o zaman oluyoruz birlik beraberliği o zaman görüyoruz. yoksa normal zamanda o kürt bu türk o siyah bu beyaz o şu parti bu bu parti deyip birbirine giriyoruz. Ulu önderimiz Atatürk partileri farklı görüşler mecliste ifade edilsin cumhuriyet tam anlamıyla sağlansın diye kurmuş bizde eski türklerdeki taht kavgalarının olduğu zamana döndü. Atatürk laz çerkez kürt demeden herkesin birlik olmasını istemiş ama şu sitede bu konuyla ilgili binlerce soru ve anket gördüm. Keşke Atatürk'ün ilkelerini bizlerden istediklerini tam anlamıyla yerine getirebilsek. Tam anlamıyla birlik olabilsek.
iki gün sonra beddualar küfürler hakaretler havada uçuşur din düşmanları devlet düşmanları ermeni yunan çomar koyun putçu ** gılı inandıkları tanrıyı da kendi saflarına çekerler benim dediğimi yapacak diye :) bizden bir cacık olmaz dostum
Tabiki birlikle biçok zorluk daha çabuk aşılır. Birçok ülke seferber oldu ne güzel demekki Yaradanın gücünün herkes bir nebzede olsa farkına vardı Rabbim yardımcımız olsun...
Cevap
6Cevap
O konuda gayet de farkındayız, yalnız doğal afet öncesi afetten en az derecede etkilenecek şekilde önlemler almanın öneminin farkında değiliz. Umarım bundan sonra onunda farkına varırırz.
Yunanistanın bu kadar yumuşak davranacağını tahmin etmemiştim
Farkındayız , olmayanlara da olsunlar diyelim.
Allah korusun, çevremde kim var kim yok yardımına koşarım.
ya bizim insanımız gerçekten çok ilginç şu an tarih yazılıyor o derece bütün dünya şahit ama gel gelelim ortamız da yok işte normal bir günde herkes herkesi bir kaşık suda boğacak gibi dışarılar da buda işin ilginç bir yanı işte
Hayatta keşkeler olmasaydı
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?