ilk fotoğrafa baksanıza nasıl gülümsüyor kurban olduğum.. 


Her bir can dahi çok değerlidir kurtarılan canlar için elbette seviniyoruz fakat manzaraya baktığımızda 100 binden fazla ölü olduğunu düşünürsek gerçekten çok acı
Canım ya 😥 enkaz altında o küçücük hassas bedeni ile nasıl dayandı işte Allah'ın yardımı olduktan sonra kurtuluyor Rabbimize ne kadar şükür etsek yeridir Allahu Teala öyle çok Güzel merhamet sahibi ki 😊🤲🏻
Cevap
28Cevap
Umarım herkes kurtulur
Hipotermi tehlikesi olmayan ve yararlanmayan çocuklar bunlar, havaların soğuk olması su kaybını engelledi ve birçok çocuk bu sayede hayatta kaldı. Gölcük depreminde 19 gün sonra enkazdan sağ çıkanlar oldu. Bir an olsun umutlar tükenmesin, arama kurtarma görevindeki her bir kahramana güç kuvvet diliyorum.
Ben işin artık ilahi yönüne kayıyorum ve tüylerim diken diken oluyor çocukların korkmaması anlattıkları şeyler ve bu şekilde gülmeleri sakinlikleri😱
Bu Allahın sayesinde olan bir şey o isterse olur sadece
O'nun gülüşleri çok değerli. Tüm yaralarından kısa sürede kurtulması dileğiyle.
Sadece çok yorum getirecek sorular soruyor olman sıfır samimiyet
onlar bizim çocuklarımız bizim geleceğimiz umarım bundan sonrası çok farklı olur
Allah daha iyi güzel günler nasip etsin hep mutlu birlikte beraber olalım canım ülkem.
Hiç bir şeyin farkında değil nasılda masum. Umut her zaman vardır.
yavrum benim ya 🥺 ALLAH ömrünü önünü bahtını açık eylesin Amin 🤲🏻
Umut fakirin ekmeği derler umut yoksa yaşam yoktur bir insanı kurtarmak cihanı kurtarmaktır !
Türkiye Diyanet Vakfı sahada
13k Kur’an olmasa Allah Korusun ölebilirler
@mervems91 Evet kesinlikle, Diyanet başka ne yapacak
Kur'an hayatta olanlar için gönderiliyor ama sizin gibi kalbi kurumuşlar da ölü hükmünde olduğu için bunu anlamamanız normal.
Oyşş yavaş gir kaptan
yüzlerce çöken binanın mokozlarini kaldırmaya başladılar yani içindeki yaşayan insanları öldürüyorlar bu resmen cinayet
30 bin insanın öldüğü bir olayda umut duygusu ya da kelimesi çok manasız geliyor... Neyi umut edeceğiz.
arkadaşlar hala şu dakika bile çıkanlar var bir sürü olduğuna da hala inanıyorum bol bol dua ne olur hem enkazdakilere hem kurtarma ekiplerine ne olur
böyle haberler umut oluyor bizlere, ancak ciddi kayıplar var ve basın gercek rakamları yansıtmıyor sanki
Umut her zaman var belki biraz sarsılıp üzülecegiz fakat umudumuz var olmaya devam edecek.. 🦂 '
Ailesi kurtuldumu acaba diyorum her kurtulan çocuğu gördüğümde 😢
😊Sevindim şu saatten sonra allahım sen büyüksün
7. Gunde kurtulmasi umut yesertici :)
Hala yüzümüzün güleceği anlar oluyor çok şükür
Kurban olurum ya:( 😗☺️
Masumlar kurtuluyor hep
Hiç bir zaman ümitsiz olmayacaksın
Cunki onlari gocuk altinda melekler korudu
Evet kurtarılması üstüne böyle güzel gülümseme 🤍✨
Canım benim Allah uzun ömürler versin ona
Allah'ım çok tatlı maşallah 😍😍
Çok güzel bir haber umarım daha çok mucize olur
Rabbim nasıl da korumuş miniği
Kıyamam ya çok mutlu oldum
Fay var da evin etrafın da değil.
Umut oluyor işte onların gülüşü
Ah canım çocuk... İnşallah ailesi de sağdır.
Böyle şeyleri gördükce bende mutlu oluyorum
Benim de öyle.
Ağlatma bizi
Melek çünkü
Ben artık mucizelere inanıyorum
Umut her zaman var
Çok güzel bir haber
Bu acı içindeki güzel bir ümit ve teselli
Her anı o kadar değişik ki dünyanın
Oyun yapıyorlar neşelensin diye çook tatlı
Yani bende öyle
Kıyamam 🥺
Maşallah
tek benimde
Cidden inanılmaz
Evet bir tek sensin
Ne tatlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?