Deprem sonrası Adana'da bir konutun fiyatı 3 milyondan 7 milyona yükseldi! Bunların ceza alması gerekmiyor mu?

Deprem sonrasında Adana'da bulunan bir konutun fiyatı 3 milyon 750 binden 7 milyon 350 bine yükseldi. Bu fırsatçılık değil mi, ne düşünüyorsunuz?
Deprem sonrası Adanada bir konutun fiyatı 3 milyondan 7 milyona yükseldi! Bunların ceza alması gerekmiyor mu?
Deprem sonrası Adana'da bir konutun fiyatı 3 milyondan 7 milyona yükseldi! Bunların ceza alması gerekmiyor mu?
Cevapla