Zamanında 8 katlı binadan kiracıları polis zoruyla mecbur atmıştık hiç pişman değiliz siz olsanız yapar mıydınız?

eşime babasından 8 katlı bir bina kaldı kendisi de inşaat mühendisi onun babası evi nasıl yaptı bilmiyorum ama ev sağlam değilmiş eşim her zaman o bina çok tehlikeli derdi daha önce hasar aldı depremlerde kayınpeder hep orasını burasını sıvayarak düzeltti miralas eşime kalınca bütün kiracılarını çıkardı çünkü bina ayakta zor duruyordu hatta kayınpederim hayattayken eşimle en büyük kavgaları buydu çıkar Bu insanları bu evden diye isim sürekli söylüyordu kiracılara kimse tınlamadı babası ölür ölmez eşim hepsini evden çıkardı kıyameti kopardılar ortalığı ayağa kaldırdılar sen bizi evden atıyorsun diye eşim sağlam olsa biz otururuz dedik ama anlamadılar neyse biz görevlilerle birlikte bütün eşyalarını sokağa bırakmak kaidesi ile mecbur evden çıkardık bize lanet okuyarak gittiler şimdi de durumu biliyorsunuz o bina zaten yerle bir olmuş eşimi vicdanı gayet rahat zamanında insanları evden attık diye suçlanıyorduk siz olsanız rahat olur muydunuz Bizim vicdanımız rahat

Güncellemeler
+1 yıl
Merak edenler YouTube'a yazabilir müteahhit kiracı kavgası yazınca çıkıyor hatta kapalı bir kadın var küfür ediyor
Güncellemeler
+1 yıl
Anlamıyorum niye bu kadar şaşırdınız çok mu acayip sağlıksız binada insan mı oturtulur nerede verilecek Onun vebali kayınpederimin kardeşleri falan da çıkardı hep kendi kiracılarını tek Bizim bina kalmıştı zaten
Zamanında 8 katlı binadan kiracıları polis zoruyla mecbur atmıştık hiç pişman değiliz siz olsanız yapar mıydınız?
Cevapla