Gündem Burası İstanbul Bağcılar tehlikenin farkında mısınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Rabbim beterinden korusun ama bu göz göre göre cinayet, ihmal. Burası İstanbul Bağcılar tehlikenin farkında mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Maalesef çok kötü olur umarım olmaz 0 0 Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Hayır depremden önce dışarı çıksak, duracağımız yer yok zaten. Her türlü bina üstümüze çökecek. Boş alan yok 0 0 Yorumla
Hytener Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Hayır böyle semtlere giremezsin de. Adamlara deprem riskinden dolayı evinizi yıkıp yenisini yapıcaz desen sana kafa atar. 0 0 Yorumla
Karanlıktayüzen Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hiçbirini kurtaramazsinEnkazı bile toplayamazsinDevlet diye bir şey de kalmazKurtuluş Savaşı'na döner 0 0 Yorumla
Lithoniel Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Maalesef çarpık kentleşme bütün metropollerin en büyük sorunu 1 2 Yorumla ESKILERDENbirDINAZOR +1 yıl Imar affı denen şey olduğu sürece bu işler düzelmez. Deprem olmasaydı yine çıkaracaklardı. Yorumla Lithoniel +1 yıl @ESKILERDENbirDINAZOR Kesinlikle Yorumla
Eskiblablacı Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bence imkani olan istanbulu terk etsin bunca nufusu kaldıramıyor birde gocmenler var 0 0 Yorumla
CutAndAlwaysExposed Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl Ne ekip girer ne çalışma yapılır herkes ölür burada. 0 0 Yorumla
hayletdayi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Gündem konusunda 1,8b cevap paylaştı. İstanbul da riskli yapı bina çoğu 30 40 50 yıllık 1999. öncesi binalar kolonları kişilerin demirleri çürmüş betonları deniz çakılı kullanılmış 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Rssmen rezillik insanların kaçabileceği bir boş alan yok binalar popiş g*te beton kent 0 0 Yorumla
Badulcannnn Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bağcılar ne ya diktatör olsam atom bombası atarım oraya 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Maalesef çok kötü olur umarım olmaz
Hayır depremden önce dışarı çıksak, duracağımız yer yok zaten. Her türlü bina üstümüze çökecek. Boş alan yok
Hayır böyle semtlere giremezsin de. Adamlara deprem riskinden dolayı evinizi yıkıp yenisini yapıcaz desen sana kafa atar.
Hiçbirini kurtaramazsin
Enkazı bile toplayamazsin
Devlet diye bir şey de kalmaz
Kurtuluş Savaşı'na döner
Maalesef çarpık kentleşme bütün metropollerin en büyük sorunu
Imar affı denen şey olduğu sürece bu işler düzelmez. Deprem olmasaydı yine çıkaracaklardı.
@ESKILERDENbirDINAZOR Kesinlikle
Bence imkani olan istanbulu terk etsin bunca nufusu kaldıramıyor birde gocmenler var
Ne ekip girer ne çalışma yapılır herkes ölür burada.
İstanbul da riskli yapı bina çoğu 30 40 50 yıllık 1999. öncesi binalar kolonları kişilerin demirleri çürmüş betonları deniz çakılı kullanılmış
Rssmen rezillik insanların kaçabileceği bir boş alan yok binalar popiş g*te beton kent
Bağcılar ne ya diktatör olsam atom bombası atarım oraya
Sanırım İstanbul komple bu durumda.