Bu haber kanalları neden sadece enkazdan kurtarılan kadınları paylaşıyorlar da erkekleri paylaşmıyorlar?

Hangi kanalı açsam şu kadın kurtarılmayı bekliyor, şu kız çocuğu kurtarılmayı bekliyor. Bir tane erkekden bahsettiklerini duymadım. Ya hayır ben mi algıda seçicilik yapıyorum diye diğer kanallara da baktım hepsi aynı bok. Bu feminist medya bari depremde yapmasınlar şu ayrımcılığı. E yuh artık yani. Sen iyi niyetlisin, düşünmüyorsun bunu. Kurtarıyorlar işte herkesi zannederek izliyorsun ama haberleri dikkatli izlersen medyanın hiç de iyi niyetli haber yapmadığını görürsün. Şidddet konusunda da erkeğe şiddeti paylaşmayan medya sana erkeklere şiddet uygulanmıyor düşüncesini vermeye çalışıyor ama yaptıkları sadece bu değil. Görüldüğü üzere depremde de aynı şeyi yapıyorlar. Ya hayır demeyeyim demeyeyim diyorum ama 2 gündür haberlerde aynı şeyi yapıyorlar. Artık sıkıldım burama kadar geldi yani. Ben bunlara ne diyeyim şimdi. Bu kötü günde bile bana bu konuyu açtırdılar ya….

Bu haber kanalları neden sadece enkazdan kurtarılan kadınları paylaşıyorlar da erkekleri paylaşmıyorlar?
Cevapla