Psikolojim hiç iyi değil.. her an deprem olacak diye korkuyorum 😧
acaba şuraya mı buraya mı, nereye saklansam diye kendi kendime söyleniyorum?
Psikolojim hiç iyi değil.. her an deprem olacak diye korkuyorum 😧
acaba şuraya mı buraya mı, nereye saklansam diye kendi kendime söyleniyorum?
Yaşam şeklinizin düzenli olması önem verin.
Düzenli yürüyüş, yüzme ya da diğer spor aktivitelerinde bulunun.
Haftanın bir gününü keyif aldığınız bir hobiye ayırın.
Günlük en az 7-8 saat uyumaya dikkat edin.
Yoğun alkol tüketiminden uzak durun.
Hafif besinler tüketmeye ve sağlıklı beslenmeye özen gösterin.
Uzun saatler aç kalmayın.
Sosyal medya ve internet kullanımını sınırlayın.
Her gün en az yarım saat kitap ya da gazete okuyun ve telefon konuşmalarını mümkün olduğunca azaltın.
Hafif müzikler dinleyin ve gün içinde gevşeme egzersizleri yapın.
Spontane yaşamaya çalış onceden bilemezsin o an en uygun olani yap belki dışarda yakalanican dimi belki uyurken deprem le yasamayi ogrenmeliyiz aslinda deprem oldurmez bina ev öldürür ornek hayat erzin ilcesi
Korkma sen aslinda herkeste bir korku var marmara bolgesinde aktif fay hareketi yok Şu an sadede olma ihtimalini yuksek tutuyorlar ve zamanı belki değil
Cevap
4Cevap
korkunun bir faydası olmaz parası olan pazardan imanı olan mezardan korkmaz derler
Korkma bir şey olmayacak sana sen kendini korursun tedbirlisin zaten içini rahat tut
Bende aynıyım valla 11. Kat bide bizimki
İnşallah rabbim sizide korusun İnşallah
Öyle maalesef
maalesef :(
Hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?