Psikolojim hiç iyi değil, her an deprem olacak diye korkuyorum. Sizde mi benim gibisiniz?

Psikolojim hiç iyi değil.. her an deprem olacak diye korkuyorum 😧

acaba şuraya mı buraya mı, nereye saklansam diye kendi kendime söyleniyorum?

Psikolojim hiç iyi değil, her an deprem olacak diye korkuyorum. Sizde mi benim gibisiniz?
Cevapla