Yaşadığım şehirde son 3 depreme uykumda yakalandım. Sürekli korku halinde olmamın sebebi bu mu?

Arkadaşlar biliyorum şuanda benim derdim dert değil benim yaşadığım büyük bir olay değil fakat yaşadığım şehirde son 3 depreme uykumda yakalandım özellike geçtiğimiz günler öğlen saatinde de yine uyurken deprem sarsıntısına yakalanmam bende travmatik bir şey mi olusturdu bilmiyorum evde en çok korkan panik olan benim tek başıma diğer odalara gidememeye gittiğimde de sanki arkamdan biri tutacakmış hissine kapılıp korktuğum için aceleyle işimi halletmeye çalışıyorum bir ses gelse hemen kalbim ağzıma geliyor, yere bir şey düşse sesine korkuyorum geceleri yalnız uyuyamıyorum uyuduğumda da deprem oluyor diye korkarak uyanıyorum ama olmuyor sizce bu durumun sebebi nedir ve ne yapmam lazım neden bende böyle oldu

Yaşadığım şehirde son 3 depreme uykumda yakalandım. Sürekli korku halinde olmamın sebebi bu mu?
Cevapla