Çok ağladığım şeyler artık beni üzmüyor neden?

deprem olayına ilk gün çok ağladım şimdi hala üzülüyorum ama istesem de ağlayamam yani duygusuz gibi hissediyorum aynı şey babaannemin vefatında da olmuştu bir hafta aralıksız ağlamıştım şimdi üzülsem de ağlayamıyorum

( genel olarak kırıldığım zaman hemen ağlarım ama erkekler için ağlamam ayrılsam bile yarım saat ağlarım geçer) duygusuzum sanırım

Çok ağladığım şeyler artık beni üzmüyor neden?
Cevapla