Üniversite öğrencileri uzaktan eğitime geçildiği için sürekli isyan ediyorlar bu bencilce değil mi?

Deprem kar kış kıyamette hemde şiddetli bir deprem olduğu için aynı zamanda 99 depreminden daha kötü o kadar insan nerede kalacak nerede yatıp kalkacak şu anda buna takılmaları gerçekten çok bencilce ve acımasızca Erdoğan'ı sevmiyorum ama yaptığı şeyi destekliyorum sonuna kadar yerinde bir karar olmuş 🤲🏻
Üniversite öğrencileri uzaktan eğitime geçildiği için sürekli isyan ediyorlar bu bencilce değil mi?
Cevapla