Erkek arkadaşım depremzede. Ailesi ile tahliye ediliyor. İletişim kurduğumuz zaman nasıl konuşmalıyım?

4 gün boyunca cesetlerle, elektrik ve su olmadan aç bir halde kaldı.

Şimdi çekirdek ailesi ile farklı bir şehre tahliye ediliyor

Akrabalarının çoğu ya vefat etti ya enkaz altında

Arayacak beni. Nasıl iletişim kurmalıyım?

Neler demeliyim?

2 gün sonra yanına gideceğim ama hem telefonda hem de yüzyüze nasıl davranmanın onu iyi hissettireceğini bilemiyorum

Erkek arkadaşım depremzede. Ailesi ile tahliye ediliyor. İletişim kurduğumuz zaman nasıl konuşmalıyım?
Cevapla