4 gün boyunca cesetlerle, elektrik ve su olmadan aç bir halde kaldı.
Şimdi çekirdek ailesi ile farklı bir şehre tahliye ediliyor
Akrabalarının çoğu ya vefat etti ya enkaz altında
Arayacak beni. Nasıl iletişim kurmalıyım?
Neler demeliyim?
2 gün sonra yanına gideceğim ama hem telefonda hem de yüzyüze nasıl davranmanın onu iyi hissettireceğini bilemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Siz kurtuldunuz vb deme yorum yapma baş sağlığı dile. Yanındayım snei seviyorum istediğin zaman yanına gelirim istediğinde arayabilirim acınızı biliyorum vb de
normal konuş işte cıvımadan. kızlarında şu nasıl konuşmalıyım sorusu bitmiyor. birazda kendiniz mantık yürütün
😒😒
Fazla mesafeli ya da fazla ilgi ile yaklaşmak istemiyor ve uygun bir konuşma tasarlayamadığım için soruyorum. Kaba tavırlar sergilemeye gerek yok
ciddi normal konusursun işte
Sakın bir dille konuş yanında olduğunu hissettirerek ifade et