Ukraynalılar niye deprem yaşadık diye mutlu, bunlar bize düşman mıydı?

Twitter’da da Telegramda da çok fazla Ukraynalı görüyorum başımıza gelenlerden dolayı mutlu olan. Sebep nedir bunlar ne ara düşman kesildi başımıza

Güncellemeler
+1 yıl
Bizim yardımlarımızdan dolayı zelenski Türkiye’nin desteğini unutmayacağız dememiş miydi ne ara düşman oldular anlamadım Ama hakikaten çok korkunç yorumlar görüyorum
Ukraynalılar niye deprem yaşadık diye mutlu, bunlar bize düşman mıydı?
Cevapla