Güncellemeler
+1 yıl
Bizim yardımlarımızdan dolayı zelenski Türkiye’nin desteğini unutmayacağız dememiş miydi ne ara düşman oldular anlamadım Ama hakikaten çok korkunç yorumlar görüyorum
Twitter’da da Telegramda da çok fazla Ukraynalı görüyorum başımıza gelenlerden dolayı mutlu olan. Sebep nedir bunlar ne ara düşman kesildi başımıza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bizim burada deprem için bağış toplayan çok Rus/Ukraynalı var ama genele bakınca azınlık olduğunu düşünüyorum. Bizzat kendi ev arkadaşım Rus ve günlerdir arkadaşlarıyla clublardan story atıyor, inanılmaz duyarsızlar.
Ukraynalılar yapmaz emin misin?
Suriyeliler yapar. Onlar onursuz gurursuz millet. Ama ukraynalılar yapmaz bunu
Baya eminsin bakıyorum ukroların yapmayacağına
Slavlar sandığın kadar medeni değil ya
Doğu Avrupalı olup medeni olan hakikaten görmedim. Ve evet eminim Telegram Twitter dolmuş bunlarla, bokderili diyorlar bize
Arkadaşlar 9 yıl ukraynada kaldım ben. Ukrayna aşığı değilim. O millet vefasız değil, sandığınız gibi arkasını dönünce aldatanlardan falan değil
Şaşkınım bir şey diyemiyorum. Biz bize yeteriz diyeceğim ama bu durumda dışarıdan mutlu olanları görmek ağrına gidiyor insanın bir de evimizi toprağımı açtığımız toplum olunca
İki üç tanesi öyle yazdı diye hepsini bir tutma sende çürük elma her yerde var
@AbazaSavvar iki üç tane değil, araştırın görürsünüz
Link ver de bende bu konu hakkında kendileriyle konuşayım
Büyük ihtimalle azov taburu taraftarı kardeşim bunlar. Neo nazi bunlar. Normal ukraynalılarla bir tutmamak lazım.
Bir ara ukraynalı bir kız s.. kmiştim çok acıttın kardeşim demişti acaba orada benimi anlattı herkesede düşman oldular bize
Jshdjs
Bunlara acıdıkta ülkemizi açtık ee boşuna dememişler acıma yetime döner koyar g*tüne diye
Belki guzel ulkemiz on Lara kalir diye Dusunuyor lar
İslamfobik olabilirler.
Rusya’ya destek oluyorlar demişler ama bunlara yardım etmedik mi biz Zelensky teşekkür etti hatta unutmayacağız diye, allah allah
İlk defa senden duydum.
Valla ben de şaşkınım. Bokderililer yazmışlar hatta bize esmeriz diye ve sayıları az değil
Onların geçmişini s@kim kansızlar
Burada paylaşırmısın