Ne olur sizce:(
Bir ihmalkarlik var mıydı yoksa her şey kader mi
Ne olur sizce:(
Bir ihmalkarlik var mıydı yoksa her şey kader mi
Burada ki ihmalkarlık devletin değil
Mütaitlerin adam hem encümen azası hemde denetçisi kendi denetçisi e haliyle kolaylıkla imzasını da atıyor denetçisi de bakmadan atıyor gel burada devleti suçla sonra
Bu her ilde müteitin durumu bu
Denetleyen devletin adamı olsada içeride o kişinin başka adamı var habet alıyor işlem yaptırtmıyor
Haliyle olan yine bize oluyor torpilin en çok döndüğü ülkelerden birindeyiz.
Devlet nasıl sorumlu olmuyor , müteahhitler mi yönetiyor o zaman
Sorun buna izin verilmesinde..
Tamam da benim demek istediğim neden alakası olmuyo?
Mecburi ak partili olarak (çünkü diğer partileri rakip bile görmüyorum keşke adam gibi biri gelse de onu seçsek.) Oyum yine Erdoğan'a. Dediğim gibi başka adam yok piyasada.
Deprem kader, fakat bu kadar hasar ve can kaybı kader değil tedbirsizliktir.
Umarım İstanbul depremi için önlem alınır çünkü yakın diyor uzmanlar. Kimsenin Oraya yetisecek gücü de yok imkanı da.. koskoca İstanbul yerlebir olacak deniyor. Tedbir alınacağını sanmıyorum.
Bu oy kararımı degistirir mi yine hayır
Neden çünkü İstanbulun zor zamaninda İmamoğlu tatilden dönmedi bile.
Neden Erdoğan çünkü kötünün iyisi bu kadar
Daha kötü ne olabilir mesela?
Ülkeyi satarlar PKKya mesela
Sizi bu şekilde kandıranlar daha dün PKK ile anlaşma yapıyordu ne çabuk unuttunuz. Ayrıca tedbir alınmayacak ama ben Akp vercem adam yok diyen sizin gibiler de bu insanların hakkına giriyorsunuz ve bu kayıplarda en az iktidar kadar onları iktidar yapan sizlerinde vebali var.
Davul zurna ile PKK lı teröristleri sınır kapısından karşılayıp çadır mahkemeleri kurup teröristlerin ayaklarına devletin hakim ve savcılarını göndermek,
29 Ekim de PYD teröristleri topraklarımızdan geçirip onlara Benzin istasyonunda bizim vergilerimizle lahmacun yediren,
Oslohoda PKK ile masaya oturan,
Çözüm sürecinde askeri kışlaya kapatıp, valilere teröristlere müdahale etmeyin talimatı veren,
PYD liderini Ankara’da kırmızı halı ile karşılayıp, flamasını gönlere çeken,
Nevruzda Diyarbakır’da terörist başı Öcalanın mektubunu okutup Şirvan Perwer, İbrahim Tatlıses ile meri meri halay çeken ve göz yaşı döken,
Dolmabahçe sarayında HDP mutabakat metni imzalayan,
32 Askerimizin katili Terörist başının kardeşi Osman Öcal’ını TRT ye çıkartan,
Son seçimlerde İmralıya akademisyen gönderip Apo Nun mektubunu Tv de okutan hepsi bu iktidar döneminde oldu ve kim yaptı bunu? Daha ne yapılabilir? Ülkeyi kim satar PKK ya? Siyasi liderlerden PKK nın konvoyuna saldırdığı ve 1 asker şehit olan Kılıçdaroğlu mu? Cebinde çay paran var mı?
@SemihDonmez tebrikler çok güzel özetlediniz ama koyuna gidip de laf anlatsanız çok çoğu meler. Bunlar da öyle meler ancak. Yorma kendini.
Kötünün iyisi diye bir şey yoktur kötü kötüdür. Bahsettiğin partiler bu güne kadar hiç pkk ya da hdp ile yan yana durmadılar. Ama AKP? PKK ile Oslo da pazarlık yaptı. Açılım adı altında teröristleri ülkeye topladı en son terörist dediği HDP ile ülkenin devletin anayasası için görüştü. Ülkenin anayasasını kanununu teröristler ile görüştü. Ve siz hala sizden olmayan herkese terörist diyorsunuz 😂
Nasl durmadilar ya CHP'nin PKK ile halay çektiği görüntüleri var 😂 açık açık yardım ettgi ortaya çıktı
Demirbaş zaten tarafı belli
Akşeneri zaten partiden saymiyorum
Davos meselesinde onların olduğunu dusunsenize kedi gibi otururlardı
Erdoğan'ın sivri dilli cesareti yeter
Göz yummaz sadece Davos değil, kaç tane ulkeye meydan okudu. Hiç biri yapamazdı hiç biri
Meydan okuyup okuyup ardından özür diledikleri çıktı kaç defa. PKK'lılar ile halay çekenler megri megri ağlayanlari tüm dünya gördü
Yav tamam he
Kader bu değildir bu tartışmaya hiç girmeyeceğim ancak bazı insanlar ne olursa olsun fikrinden caymaz. Kararsızlar belki düşünür eder ancak gerçek bir Ak partiliyi, peygamber gelse vazgeçiremez. Merak etme sen bunlar değişmez.
Cevap
9Cevap
Kader bu değildir. umarım oyları düşer
Yönetim değişir mi sence
Türkiye'nin her yerinde ihmalkarlık vardır, o kadar fazla yani.
Müteahhitlerin para hırsı denetlemeden onay veren yetkililerin ihmalkarlığı kader olamaz
Düşmezse böyle halka diyecek kelimem yok. Soma faciasında da gördük zaten insanların kolay akıllanmadığını.
Kader diye bir şey yok bilim adamları uyardı berbat çöp yönetim o kadar gelen para nereye gitti belli değil namussuzlar
Değişmezse bir şeyden çok emin olucam
Neyden
IQ seviyesi
Yükselir.
Neden
Böyle krizlerden güzel fırsatlar çıkarıyor çünkü. Halk balık hafızalı olunca işi daha da kolay oluyor
Anladimntesekkurler
çok düşer
Yönetim değişir mi peki
yok mu başka işin güc
Senin işin gücün alakasız görüş vermek belli ki
Buraya Propaganda yapmaya mı geldin.
Önce dediğin şeyin anlamını öğren sonra gel
Kaç para veriyorlar sana burada borazanlık yapman için
Sorum gayet nötr ve yansız, ama belli ki bir yerine batmış. Belki de g. t korkusu sardı..
Ben üstüme düşen her şeyi yapıyorum çok şükür. Ama sende acıma olsaydı propaganda görmezdin bu soruyu. Yazık
Art niyetli sorduğun çok belli İnşallah Tayyip bey kazanır da sivri diliniz boğazıniıza kaçar.. niye Ermenistan'a gitmiyorsunuz Siz
Asıl propagandayı sen yapiyosun qrt niyetli cevabından da belliydi. Belli tuzun kuru , sen bu konusmanla bir yerin başka yerine kaçacak da iş işten geçecek
Neyse daha da yazmayacağım hatta alakasız cevabından dolayı cevabını da kaldıracağım devam edersen
Boş işlerle uğraşma kendine bir iş bul
Endişen olmasın yeterince yoğun ve dolu işlerle uğraşıyorum. Seninle konuşmak disinda
Sana bir yemek ısmarlayayım ben
Istemiyorum
Mutlaka düşer
Yönetim değişir mi peki
Düşer.
Kazanır mı peki yine
Bence kaybedecekler inanmıyor kimse öğrenilmiş bir çaresizlik var toplumda ama kaybedenler hem de çok kötü hezimetle
Adam yok yine vericez diyenler var
Denenmeyen denerim ama buna vermem, bunlar bitmiş
Qnladim teşekkür ederim
Rica ederim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?