Resmen Müslüman bir ülke olduğumuz için, Selçuklu ve Osmanlı soyundan geldiğimiz için deprem olmuş. Bir de küstahca terörden hüküm giymiş Demirtaşın adi mektubunu okuyorlar demagoji ve algı yaparak. Depremzedelerin kimi akpli , chpli , hdpli. Ama ona rağmen çoğunu akpli gören ve oh olsun diyen azınlık hainler var.
Şimdi bu soruyu sorarak ben mi siyaset yapmış oluyorum yoksa benden yetkili olan konuyu ilk kaşıyan kişiler mi?
Şimdi bu soruyu sorarak ben mi siyaset yapmış oluyorum yoksa benden yetkili olan konuyu ilk kaşıyan kişiler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok ön yargıyla yaklaşıyorsun
Demirtaş beni ilgilendirmez ama depremin oluş sebebi fay hattının aktif olmasıdır. Gerisi sadece uydurmadır.
Çok ön yargıyla yaklaşıyorsun
Ne alaka , sorudakilere kızacağına bana mı kızıyorsun
Kızmadım ön yargılı olma dedim sadece. Tele1 a haberden ATV den daha iyi
Doğruyu söylemek ne zaman suç oldu bu ülkede
Doğruyu sadece benim gibiler der ; A Haberin de , Foxun da canı cehenneme !
Nereden biliyorsun doğru olduğunu belki değildir
ne diyeceğim bilmiyorum
kim oh olsun diyorsa şerefsizdir