Sakarya korucuktayım. uyuyamıyorum zemin sağlam mı burada?

İstanbula çok yakınız ya her an yaşamayı bekliyorum mâlum olaydan sonra. Buraya da yeni taşındık var mı bilgisi olan? Altı su diyorlar merkez için ama bizim burasına da iyi diyorlar. Siz ne diyorsunuz?
Sakarya korucuktayım. uyuyamıyorum zemin sağlam mı burada?
Cevapla