ya da bunların artcilari çok etkiler mi gözümden uyku akiyorken. Korkudan uyuyamıyorum Allah kimseye yasatmasin
Nöbetteyim 03:15 😔
ya da bunların artcilari çok etkiler mi gözümden uyku akiyorken. Korkudan uyuyamıyorum Allah kimseye yasatmasin
Nöbetteyim 03:15 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok yıkıma sebep olmaz endişe etme tabi bina çok hasar aldıysa o ayrı
Görünen bı yerde hasar yok
Olmaz eğer binanız çürük hırdavatlardan yapılmamışsa.
Yok bina sağlam
O senin yaşadığın binanın çürüklüğüne bağlı olarak değişir canım
Ben Gaziantepteyim. Deprem olan yer Maraş aramız çok yok sarsıntı hissediyoruz sürekli ama normal şartlarda burada olsa çok büyük hissedilir mi bu deprem
5 olup da 10 gibi hissedilmez. 5 ise pek bir şey olmaması lazım. Ama dediğim gibi oturduğun yer çok kalitesiz inşa edildiyse ancak o zaman yıkılır
Yoo çok şükür evimiz sağlam
Taam bir şey olmaması lazım korkma paranoyak olma bu kadar. Zaten olan oldu artık. Bir daha uzun süre o bölgede deprem olmaz büyük ihtimalle. Enerji boşaltı çünkü.
Yaşadığımız şey çok korkunctu videoları gördünüz mü bilmiyorum olucez sandim
Ben de yaşadım 2020 ocak ayı Manisa Akhisar depremi, 2021 ekim ayı İzmir depremi. Şu anki daha büyük tabi ama psikolojik olarak aynı hissettiriyor
Evet yaşayan anlar gerçekten
burada artçı deprem 6.6 artık alıştım normal geliyor bak şu an yazarken bile sallaniyor
Psikolojide çokmuş senin heehalde
bir şey yoktur umarım geçmiş olsun
@kubat_otuzşubat psikoloji denen bişey kalmadı zaten
hayir hicbir sey olmaz merak etme
5 ten aşağı hiçbir şey olmaZ
Emin misiniz çok korkuyoruz
Evet
Teşekkür ederim çok sağolun
Rica ederim
Bina yıkmaz ama korkutur.
Korkuyoruz hala uyku uyumadim
Ben de bu saatte bu yüzden ayaktayım. Deprem. saati yaklaştıkça acaba olacak mı yine diyorum. sabah 6.30 da uyanıp işe gidecem ama uyuyamiyorum.
Nerde yaşıyorsun
Gaziantep