4.0 veya 5.1 büyüklüğünde depremler çok yıkıma sebep olur mu çünkü korkudan uyuyamıyorum?

ya da bunların artcilari çok etkiler mi gözümden uyku akiyorken. Korkudan uyuyamıyorum Allah kimseye yasatmasin

Nöbetteyim 03:15 😔

4.0 veya 5.1 büyüklüğünde depremler çok yıkıma sebep olur mu çünkü korkudan uyuyamıyorum?
Cevapla