Depremzedeleri alaya alan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yardım etmek şöyle dursun alaya almışlar bazen şaşırıyorum cidden bu nasıl vicdansızlık diye biz ne ara bu ülke haline geldik orada insanlar ölürken halen uzun boylu erkek peşinde koşan kızlar var ne düşünüyorsunuz bu olay hakkında?

Merkez üssü Kahramanmaraş olan 7.7 ve 7.6'lık depremler ve sonrasında gelen artçılar Türkiye'nin yüreğini yaktı. Deprem sonrası tüm ülke yasa boğulmuşken depremzedeler için sosyal medyadan birçok yardım paylaşımı ve destek mesajları yağdı. Bu görüntüler arasında bir kişinin yaptığı utanç verici paylaşım şoke etti. Videodaki kızın "Babam enkaz altında. Ondan geriye kalan (araba anahtarı) tek şey. Eğer yakışıklı 1.80 uzun boylu çocuklar varsa bana yardıma gelebilirler." sözleri ve yanındakilerin gülüşmeleri sosyal medyada infial yarattı. İşte o video...

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanın ar damarı çatlarsa her şeyi söyler ve yapar işte yazık..
Depremzedeleri alaya alan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla