5 sene önce yazdığım 1999 YAPAY Depremi & ABD Saldırısı Haarp Bencesini Okur musunuz?

1999 Depremi Illuminati ve HAARP ↗

A$ı konusunda yüzde 90ınınız beni alaya aldınız ama gördünüz ki benim gibiler hakli çıktı. Hes kodu bile kullanmayarak o dönemden zaferle çıktım.
5 sene önce yazdığım 1999 YAPAY Depremi & ABD Saldırısı Haarp Bencesini Okur musunuz?
Cevapla