Olaylardan 1 saatte olsa uzaklaşmak istemek kötülük mü?

Bizzat depremi yaşayanlardanım çok kötüydü ve piskolojim çok bozuk uzaklaşmak kötülük mü

Olaylardan 1 saatte olsa uzaklaşmak istemek kötülük mü?
Cevapla