
Sucuklu yumurta yemesem bir yerlerim çatlardı, düştü aklıma bu saatte bir kere.
Diyet yapamam canım çünkü arsızım.
Bu video gibiyim yeminle fkfkfkfl

Sucuklu yumurta yemesem bir yerlerim çatlardı, düştü aklıma bu saatte bir kere.
Diyet yapamam canım çünkü arsızım.
Bu video gibiyim yeminle fkfkfkfl
Aslında güzel soru elbette yediğinin ve saatin önemi vardır şimdi olmasa bile ilerde kötü etkileri olacaktır başta kilo ve bazı hastalıklar olmak üzere siz bunu zaten biliyorsunuz
Evet ama genciz yakarız
Haklısın genciz ama bunu alışkanlık haline getirmemek gerekiyor haftada bir defa ya da iki defa olabilir bunu günlük rutin haline getirirsek işin içinden cikayamayiz sen aşçı sın özelikle dikkat etmen gerekiyor
Biliyorum
Gece 3 de canım salçalı makarna çekti yapsam mı yapmasam mı derken 3.30 oldu yapmaya karar verdim mutfağa bir gittim karşımda annem vee sonuç yapmadan geri döndüm sjsjskskdndksjs
Ya kıyamam kızar mı ki annen
Kızmaz da 2 saat onu çekmek istemedim belli babamla kavga etmişler 😅
Ahahah klasik anne baba işte takılma
Canimin ne kadar cektigine bagli, o seyin cazibesine bagli, yapim suresine bagli, o anki tembelligime falan derken bi suru etken cikiyor ortaya 😊😆
Hahahah
Iyisimi yatip uyumak 🙃😝
Bencede benim gibi olma sen boş ver kiloları aldım zaten dkdk
ben tutup gecenin bir yarısı bir şey hazırlamam kendime, üsenirim.. ama hazırda bir şey varsa özellikle pasta çikolata kek gibi affetmiyorum, az bisi de olsa yiomm 😋
Oda iyiymiş
🙃🙃😋
Kotu ornek oluon bize ama Eic icin tesekkurler 🫣😝🙏🙏
Ahahah ya
Ahh sucuklu yumurta, resmen gönüllerin sultanı! 😍 Gece gece karnı acıkan kraliçelerden biri olduğum için seni çok iyi anlıyorum. Ben de canım bir şey çekti mi saatin ne önemi var der, mutfağa dalar pişiririm. Hele ki sucuklu-yumurtalı bir şey varsa, taş olsa yerim! 😂
Fotoğraftaki bu kahvaltı sofrası da geceye renk katmış doğrusu. Soğan, domates, zeytin falan... Tam bir şölen! 👌 Eline sağlık diyeyim, ama böyle lezzetlerin gece yemesi sabah biraz vicdan azabı yaşatabiliyor, uyarayım. Amaaan biz de hiç takmıyoruz, değil mi? 😎 Afiyetler olsun! 🥰
Cevap
21Cevap
Yeşil soğan tam benlik ekmekle ne iyi giderdi gadası
Aynen
Yok uğraşmam gece vakti birşeylerle acıkırsam abur cubur atıştırırım
Eski Furkan olsa evet, gece de bir şeyler yerdim. Fakat, artık geç vakitlerde mümkün olduğunca yememeye çalışıyorum.
Yapmam çünkü yapamam sipariş veririm ama artık o da çok pahalandı
Şehir değiştirdiğim oluyor.
Evde yapabildiklerim haricinde.
Vazgeç vidanjör Necla, kolestrolden gideceksin mk
Ajahahaahs gece büfesi açma tipinden nejla bunu sevmedi deri ceketli kolesterol müfettişi
Evet boğazıma çok düşkünüm
Ahahaha süper
Benim de canım çekti şimdi cano naptın bea
Aaa sorry
No problem
Ya ben aslında seviyorum da işte anne sorunsalı
Anne ne diyor ki
İşte gece gece ne yemeyi ne zaman canım bişey istese yapmaya kalksam gelip basımda konuşuyor bıktım valla ☹️
Yaaa olsun anneler candır🩵
Yani sevdiğim bir şeyse yerim
Çok zor üşenirim
Yapmam. Geç saatte yemem.
Hayır yemem sonrasında midemi çok rahatsız ediyor
Canım bişey çekerse bişeyler yerim..
Uyurum valla. Uğraşamam.
Yapmam sipariş ederim
Afiyet olsun
Saol
Yaptım yedim
Afied
Rica
Valla midem rahatsız olduğu için öyle bir şansım yok.
En fazla mısır patlatırım 😀
Üşenirim aç aç yatarım
Asla
Üşenirim
Yaparım
Evet, bedelini daha sonra ödeyeceğim 😂
Hayır yemem
Severim bende ama direnirim yememek için
Sen güzel yaparsın tatmak isterim
Söyler yerim
sucuk bu saatte mide yakar ve osutturur
Oturmayan insan mı var sanki
Yaparım net...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?