Bunun için bir araştırma yaptım ve harika sonuçlar aldım fakat maliyeti baya fazla olur gibi..
Aşagiya bırakacağım link de hepsini ayrıntıları ile göreceksiniz.
https://www.turkchem.net/depreme-dayanikli-bina-teknolojileri.html
Sizce böyle bir 2+1 ev kaç para olur?
Bence 10 m TL ve daha fazla olabilir? Peki sizin fikriniz ne maliyet olarak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence bunun için çok para gerekiyor.
Elbette bu gün Denizli'de 2+1 yeni yapi 1.5 m TL bu sistemde net 10 m TL vardır.
İşte bu sebeb'den her müteahhit ev yapamaz.
Devlet denetim yapabilir. Bide bu listede ki her şey yapılacak diye bişi yok. Kolonlarda metal kullansalar bile her şey daha güzel olur. ❗❗
Almanya da denetim çok o yüzden müteahhit az.
Bak Almanya'dan denetimci getir Türkiye de her eve onların kurallarına göre yaptir.
Kalibinu başarım ki % 50 den fazl ev için olumsuz rapor verilir. Tahminen %80 olabilir
Maaliyeti ne olursa olsun, depremden sonra oluşacak yıkıntınin oluşturacağı masrafı geçemez.
Şimdi , insan olarak elbette bir karşılığı yok ama maddi olursa her türlü karşılar, ve maalesef müteahhitler de böyle düşünüyor.
Dün bı inşaat arkadaşım vardı , sektör durgun hani kötü bir yorum olacak ama binalar yıkılacak ki bize iş düşecek dedi agsina vurasim geldi.
Şimdi benim bu dediğim ev 10 m TL olduğunu düşün.
Bu evi yeni yapsan 1 m TL ye yapar 2 m TL ye satarsın. Bu harekti 5 defa yaparsan anca bemim maiyetime erisirsin.
Yani müteahhit de şöyle düşünüyor ben keriz miyim?
Böyle 10 m TL ye 1 ev yapacağıma 10 ev yapar 1 m TL maliyetten 2 m TL ye satsam 20 m TL. 10 m TL maliyet 10 m TL nakit cep 👌
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!