Bu depremin sorumluları müteahhitler mi yoksa belediyeler mi?

Bu depremin sorumluları müteahhitler mi yoksa belediyeler mi?

1 yıllık 10 yıllık bina nasıl bu hale geliyor anlamış değilim peki bu yapımda belediyelerden izin alınmıyor mu kontrol edilmiyor mu?

Bu depremin sorumluları müteahhitler mi yoksa belediyeler mi?

Güncellemeler
+1 yıl
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Binanın yarısı köpük yarısı beton taşıyıcı bloklara köpükle doldurmuşlar bu kişiler yargılanmalı.

Süleyman mutlu apartmanı - früz mutlu apartmanı
Odabaşı mahallesi.. antakya/hatay
Bu depremin sorumluları müteahhitler mi yoksa belediyeler mi?
Cevapla