Deprem ile alakalı gönderi paylaşmadım diye duygusuz olmak ile suçlanıyorum. Bilmeden eleştirmek bu kadar kolay mı?

inanılmaz üzgünüm uyumuyorum 3 gündür kahvaltı bile yapamıyorum inanılmaz derece de günlerdir ağlıyorum
Depremle alakalı bir şey paylaşmadım diye arkadaşım neden hiç bir şey paylaşmadın duygusuz musun diye mesaj attı?
Güncellemeler
+1 yıl
Deprem ile alakalı bir şey paylaşmadım üzgün olmadığım anlamına mı geliyor Elimden geldiğinde yardım yaptım herkesin gözüne mi sokmak zorundayım bunu ben
Güncellemeler
+1 yıl
Bir tane hikaye paylaştım sonra de ben diyince paylaşsan ne diyor
Deprem ile alakalı gönderi paylaşmadım diye duygusuz olmak ile suçlanıyorum. Bilmeden eleştirmek bu kadar kolay mı?
Cevapla