+1 yılNormalde bilimsel olarak imkansız birşeydi ki bu tez çürüdü 9 saat arayla olan 2 farklı bağımsız deprem bunu çürüttü 7.6 ve 7.7 oldu buradan şunu çıkarabiliriz her an her şey olabilir ikinci bir konu ise o binalar çok hasar aldı mümkün oldukça uzakta durun boş alanlarda ya da akrabaların varsa farklı şehirlerde oralara git Allah yardımcın olsun
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYapmaz. Büyük depremden sonra artçı depremler olur. Deprem olması için büyük bir enerji birikimi gerekir. Son depremin olduğu yerde en son deprem 500 yıl önce oldu. 500 yıllık enerji birikimi ile oldu o. O enerji boşaldı. Artık kalan enerjiler düzelmeler oluyor. Korkmayın kesinlikle.
00 Yorumla
+1 yılartçılar adından da anlaşıldığı gibi yeni bir depreme sebep olmazlar. olan depremin sonucunda oluşurlar. depremi tetikleyenlere öncü deprem denir. uzmanların söylediğine göre o bölgede olabilecek en büyük artçı deprem 6 civarıdır ve 5 6 ay sonra olması beklenir.
08 Yorumla
Soran+1 yılBir uzman 2 ilde yeniden büyük deprem bekliyoruz dedi. O 2 ilde deprem olursa buranın da yarısı yerle bir olur şimdiden kolonlar asfalt çatlamaya başladı binaları boşaltın uyarıları verildi arabada kalamıyoruz her yer kar ara ara yağıyor dışarıda hava sürekli eksilerdi
Soran+1 yılEksilerde. O yüzden korkuyoruz
- +1 yıl
o depremleri tetikleyecek olan şey artçılar değil demek istediğim bu. evet deprem bekleniyor ama artçı depremler sebep olmaz buna.
Soran+1 yılNe bileyim ya çok artçı oluyor sürekli oluyor bıktık artım panuk atak olduk
- +1 yıl
haklsın. 1 seneye kadar devam edebileceği söyleniyor artçıların
Soran+1 yılO zamana kadar ruh sağlığımızı kaybederiz gibi
- +1 yıl
İstanbul içindemi 5-6 ay deniyor?
- +1 yıl
@x-Sinirleniyorum-x hayır. İstanbul için tarih vermek imkansız diyorlar. maraş bölgesi için söyledikleri bunlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet yol açabilir
01 Yorumla
Soran+1 yıl😢😢
+1 yılDeprem bölgesindeysen dışarıdan sapasağlam dahi görünse bile asla evine girme kardeşim.
Artçılar uzantıdırlar, büyük deprem öncesi veya sonrası görülebilirler ki, bilim insanları bu artçıların 1-2 yıl daha görülebileceğini belirtiyor.
Büyük bir depremi tetiklemezler, sadece büyük bir depremin uzantısı veya öncüleridirler.117 Yorumla
Soran+1 yılKayserideyim. Maraşa yakınız 2 depremi de çok şiddetli hissettik. Sürekli artçılar oluyor. 2. Deprem öncesinde de sürekli artçılar oluyordu. Gidebilecek bir yerimiz yok şu anda. 9. Kattayız. Arabada kalamıyoruz dışarıda çok kar var ara ara yağmaya devam ediyor hava eksilerde. Bazı binalar çatlamış bazılarının kolonları çatlamış. Bazı mahallelere boşaltın talimatı verilmiş. 3. Büyük deprem olursa Kayserinin de yarısı yok olur asfaltlar dahi çatlamış
- +1 yıl
Yoruma atılan 'eksi'ye anlam verebiliyorum.
İkinci depremin (7.6), birinci depremden bağımsız olarak gerçekleştiğini bil.
Artçılarla ilgiliyse, kendi korkun ve çıkarımlarınla hareket etmek yerine bilimsel makaleler okuyabilir, hiç değilse google amcadan bilgi edinebilirsin.
Geçmiş olsun herkese.
Soran+1 yılEksiyi ben atmadım yalnız. Ayrıca bir uzman bir büyük deprem daha bekliyoruz dedi. 2 şehir ismi verdi. O iki şehirde deprem olursa buranın etkilenmeme imkanı yok
- +1 yıl
Kardeşim, o eksiyi sen attın demedim ki zaten.
Ben Ankara 'dayım. Buradaki insanlar bile paranoyak oldu.
Hep tedarikli ve sakin ol.
Ve olumlu düşün lütfen.
Soran+1 yılAnkara'da durumlar nasıl peki biz sürekli çantamız hazır bekliyoruz. Arabaya battaniyeleri koyduk
- +1 yıl
Biliyorsun, deprem her yerde olabilir.
Merkez üssü olarak ele alindığında Ankara da risk oldukça azdır lakin, civar bölgelerdeki bir deprem mantiken bu ili de etkiler ve hatta yikicı bir etki bile yaratabilir.
Biz de hafif sallandık, özellikle 2. depremde.
Ve bu bile insanlari paranoyak etmeye yetti.
Biraz sakin olalım ve özellikle twitter'daki dezenformasyon ve provakasyonlara karşı dikkatli olalım lütfen.
Soran+1 yılBiz çok şiddetli hissettik ve çok uzun sürdü özellikle gece olan. Avizenin parçası düşmüş vitrindekiler düşmüş. İlk kez böyle bir olay yaşandı onun paniği var üzerimizde bir de artçılar tabii
- +1 yıl
Çok üzücü.
Bu felaketle alay edenler, rant devşirenler, dezenformasyon ve provokasyon yapanlarsa lanetler edilesi.
Belli ki 10 binin üzerinde kaybımız olacak.
Hepsi ışıklar içinde uyusun.
Sakin ol lütfen. 😔
Soran+1 yılAmin. Sakin kalabilsem keşke. Sürekli panik halindeyim. En ufak ses duysam deprem oluyor sanıyorum.
- +1 yıl
Başka bir ilde bir tanıdığinız yok mu?
😔
Soran+1 yılİstanbul'da abim var. Orası için de sürekli büyük İstanbul depremi diyorlar. Çıkış bulamıyoruz sadece bekliyoruz
- +1 yıl
Evet, orası için de büyuk bir tehdit var.
En azindan şimdilik, 1-2 aylığına abinlere gitseniz?
Soran+1 yılAnnem korkuyor abimin evi çok eski. Herkes İstanbulu boşaltınn diyor diye gitmek istemiyor abime bu taraflara tayinini istese diyor. Görev süresi de 10 yıl. Ne olacak bilmiyoruz.
- +1 yıl
Sakin olunacak.
Sosyal medyadaki asalaklara değil, bilim insanlarına kulak kesilecek.
Uyarılar dikkate alınacak ve itidalli olunacak kardeşim.
Lütfen olumsuzu çağırma.
Kötü bir kabustayız ve bitecek. 😔
Soran+1 yılUmarım çabucak biter. Bir kaç gün öncesine kader sınava çalışıyordum artık korkudan odama dahi giremiyorum
- +1 yıl
Bitecek kardeşim ve hiçbir şey olmayacak.
Kötüyü çağırma 🙏
Soran+1 yıl🙏🙏
ben şu an Almanya’dayım ama kalbim Türkiye de Vatanım da ve elimden gelse şu an orada olmak yardım etmek isterdim ama gelemiyorum.. Fakat 5 ay sonra bende geleceğim ve ölümle bende burun buruna gelebilirim yani demek istediğim her şey Allahtan geliyor. Deprem olmazsa bile bir şekilde hepimiz öleceğiz ama Rabbim güzel ölümler nasip etsin inşallah.. tüm ölmüşler inşallah cennet girer. Rabbim herkese yar ve yardımcı olsun… yakınlarına sabır versin inşallah.. korkma ne gelirse Allah dan geliyor kaçış yok yani
13 Yorumla
Soran+1 yılAmin çok teşekkürler. Normalde çok soğukkanlıyımdır ama bu durum o kadar farklı ki sürekli deprem oluyor sanıyorum
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. İyi ki varsınız 💙
Gercekten cok kötü bir durum tum turkiye icin ama tabiki o bölge icin dahada vahim. bu sorunu tabiki burada kimse bilemez ama tedbirinizi almaniz önemli ve mumkunse evde kalmayin diyecegim ama nerede kalabilirsiniz tabi böyle bir durumda var.
110 Yorumla
Soran+1 yılBiz Kayserideyiz maraşa çok yakınız. Her ne kadar haberlerde bahsedilmese de durum çok vahim burada. Tek bir depremi daha bir çok bina kaldıramaz binalar, kolonlar esfalt da dahi çatlaklar oluştu çok sık artçı oluyor dışarıda kar var hava eksilerde. Dedeme gittik orası da soğuk dayımlarda orada. Ağır gribal enfeksiyona yakalandık. Eve geldik 9. Kattayız sürekli sallanıyoruz psikolojik olarak bitik durumdayız
Soran+1 yılÇok teşekkürler
Soran+1 yılAnnem babam ve ben. İstanbul'da abim var. İstanbul'da pek iç açıcı bir tercih değil gibi
Soran+1 yılAraç var ama hava çok soğuk her yer kar hâlâ kar yağıyor. Bu gece -9 derece olacakmış gribal enfeksiyon geçiriyoruz
Soran+1 yılŞu an için gelemeyiz gibi teşekkürler şine de
Soran+1 yılYine de
Gizli Üye(30-35)+1 yılBundan sonra en az 40 yil o bölgede deprem olmaz, deprem sizin icin bitti, yikalacaklar yikildi, binalar ön konrtolerden gecirilidikten sonra evinize girin artci depremler yikmaz artik emin olun..
Kücük büyük depremler dünyanin her yerinde sürekli oluyor, her deprem zarar vermiyoru
00 YorumlaEn fazla en 6.7 şiddetine kadar artçı sarsintilar olacağı söyleniyor, aynı fay üzerinde büyük bir kirilim olmaz denildi
114 Yorumla
Soran+1 yılMaraş Adana v. z olursa biz de baya etkileniriz
Soran+1 yılKayseri. Maraşa çok yakınız. İlk deprem neredeyse 1 dk sürdü ben öleceğiz sandım çaresizce binanın çökmesini bekledim. Zaten hasarlı çok fazla bina var yollar çatlamış burada da durum çok kötü. Sürekli artçı deprem oluyor çıldırmak üzereyim uyuyamıyorum
u +1 yılÇok geçmiş olsun, o an neler yaşadığını hissedebiliyorum. Kayseri'ye kadar uzanan büyük bir hasar söz konusu, televizyonlardaki görüntülerle gerçekteki görüntüler çok farklı.
Bak mesela Kayseri'deki durumla alakalı çok fazla bilgi verilmedi, tablo görünenden çok farklı düzeyde
Sakin ol, böyle konuşmanın kolay olduğunu biliyorum ama Allah yardimcin olsun. Kayseri şehir merkezinde misin, ben orayı az çok biliyorum. Lisans 1. sınıfı Erciyes Üniversitesi'nde okumuştum
Soran+1 yılMerkeze bağlı bir mahalledeyim. Yanlış hatırlamıyorsam Maraşta 2.000 bina yıkıldı bunun %2'sine ulaşıldı deniliyordu. Bilanço çok ağır. Burayı konuşmamalarını anlayabiliyorum ama durum çok ciddi talasta bir çok binayı boşaltın talimatı verilmiş daha başka yerlerde de bu talimat verildi binalar çok kötü durumde kolonları çatlayanlar duvarları çatlayanlar... hava eksilerde her yer kar. Deprem günü ve ertesi gün çok kar yağdı. İlk günden sürekli yolları açtılar yollar buzlandı arabalar kayıyor akaryakıt zor aldık çok uzun kuyruklar vardı marketler kapalı diyorlardı bilmiyorum. Bir çok yer kapalı ekmek kuyrukları bile çok uzun
u +1 yılŞu anda hâlâ ulaşılamayan binlerce bina var, televizyonda 10-20 binayı gosteriyorlar. Enkazdan çıkarılan insanlari görünce seviniyoruz ama beton altında kurtarılmayi bekleyen daha binlerce insan var. Televizyondan takip edince sanki çoğu enkaz kaldırılmis gibi lanse ediliyor...
Kayseri'deki durumu da senin sayende ogreniyoruz, keşke bizim de elimizden bir şey gelse. Bu durum tarihin en kötü olaylardan birisi, hava durumu da bu hale tuz biber oluyor.
İnşallah bir an önce bu süreci en az kayıpla tamamlariz 😔
Soran+1 yılİnşaallah. Çoğu insan evini terk etmiş her yer karanlık hayalet şehir gibiyiz
Soran+1 yılGerçi twitter çökmüş galiba
Soran+1 yılGeçmiş olsun demekle geçse keşke bir yerde ekmek 14 TL olur sonra tırlardaki yardımları başka tırlara aktarırlar yağmacılar yağma yapar...
- Gündem konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılKüçük depremlerin olması büyük depremlerin oluşmasını önler.
Örnek vermem gerekirse İzmir'de sürekli deprem olur ama uzun süre küçük deprem olmayınca büyük depremin habercisidir.00 Yorumla
+1 yılPsikolojimiz bozuldu deprem oluyor sanıyoruz hep Allah yardımcımız olsun ama artçılardan bişey olmaz yer oturuyor şu an boşluklar doluyor
03 Yorumla
Soran+1 yılGözümüz sürekli avizede. Deprem uzmanlarından biri 2 ilde yeni deprem bekleniyor dedi. Ordaki depremler burayı da çok etkiler. Binalar bitik durumda asfaltlar dahi çatlamış
- +1 yıl
Allah yardımcımız olsun
Soran+1 yılAmin
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen Balıkesirdeyim hem 99 depremini hem İzmir depremini çok net hatırlıyorum o zamandan beri en ufak bir kalp çarpıntımı bile deprem oldu sanıyorum çok korkunç bir şey 😔
12 Yorumla
Soran+1 yılBen de aynı durumdayım. Ufak bi ses olsa deprem oluyor sanıyorum çarpıntım tutuyor kalp krizi geçireceğim sanıyorum
Soran+1 yılYalnız duramıyorum uyuyamıyorum her şey çok kötü
Olmaz diye düşünüyorum ve dualarımız tüm depremzedelerle 🥺
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılEvde bir çatlak yoksa kolonlarda gir biz girdik şiddetli 2 defa sarsıldık çok kötüydü gerçekten.
04 Yorumla
Soran+1 yılYok ama duvarlardan ses geliyor kum sesi aşağı iniyor kompla
- +1 yıl
Bir şey olmaz fazla düşünme bende kafaya taktıkça daha endişeye giriyorum.
Soran+1 yılO kadar zor ki tek kalamıyorum
- +1 yıl
Atlatırız bu günleri inşallah bende 8 katlı binanın zemin katında kalıyorum ailemle altımızda bodrum aile vardı hepsi gitmişler ne yan daireden ne üst katlardan insanlar var çoğu arabanın içinde çoğu yakınlarına gitmiş kaçmış biz evdeyiz yani inan senin hissettiğin duyguları bende hissediyorum ama kaçış yok maalesef bu artçı depremlerde hayırlısı ile bitsin Allah bizi korusun ne diyelim..
Hafif artçı deprem olması çok iyi varsa fayda büyük bir enerji ufak ufak atar.
Umarım son olur🤲01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım...
Açabilir. Şu an bile sallanıyor hissedebiliyor musun?
03 Yorumla
Soran+1 yılHisssetmedim
- +1 yıl
Yapmaz. Büyük depremden sonra artçı depremler olur. Deprem olması için büyük bir enerji birikimi gerekir. Son depremin olduğu yerde en son deprem 500 yıl önce oldu. 500 yıllık enerji birikimi ile oldu o. O enerji boşaldı. Artık kalan enerjiler düzelmeler oluyor. Korkmayın kesinlikle.
+1 yılAçabilir, sen yine de dikkat et. Çok geçmiş olsun. 🌸🌺
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler. Artçı da olsa korkutuyor. İkinci deprem öncesi de sürekli artçı oluyordu bir kaç saat sonra 2. Büyük deprem geldi. Her depremi hissediyoruz. Psikoyojimiz bozuldu sanki ölümü bekliyor gibiyiz
- +1 yıl
Ben İstanbul’da yaşıyorum, burada şimdilik deprem olmasa bile çok korkuyorum. Sen yine de bunları düşünmemeye çalış, insan düşündükçe daha kötü oluyor.
Soran+1 yılDüşünmesem de çok sık artçılar oluyor. Sürekli panik halindeyim. İlk deprem çok uzun sürdü 1 dk vardı. Ben kurtulamayacağız sandım 2 3 dk sonra tam inecekken yine sallandık. Abim İstanbul'da sizi alayım getireyim dedi ama İstanbul'da şu an riskli.
- +1 yıl
Evet, riskli. Bunun yerine fay hattı olmayan şehirlere gitseniz daha iyi olur.
Soran+1 yılHaklısın
- Gündem konusunda 487 cevap paylaştı.
+1 yılBinalarda görülmeyen hasarlara yol açabilir diyorlar
03 Yorumla
Soran+1 yılBinanın dışında bir şey yok ama içinden kum sesi geliyor kum toprak dökülüyor sürekli
- +1 yıl
Aman dikkatli olun çok geçmiş olsun
Soran+1 yılÇok teşekkürler
Açabilir levha kırılmalarına ve gerilim dolu enerjinin aniden patlamasına sebebiyet verebilir.
05 Yorumla
Soran+1 yılBundan çok koorkuyorum
Soran+1 yıl3. Deprem olursa Kayserinin yarısı yok olur büyük ihtimalle.
Soran+1 yılHerkes psikolojik olarak bitik durumda. Sürekli evden çık eve gir perişanlık
Sakin kalmaya çalış düşünme artık bunları biran önce yetkililer ulaşır umarım
014 Yorumla
Soran+1 yılburada yıkım yok henüz ama maraşa yakınız orada bir deprem daha olsa veya hatay adana burada da hissedilir ve bir çok bina yerle bir olur hasarlı bina çok fazla. Kar yağdı depremin olduğu gün ve ertesi günü her yer kar. Ara ara yağmaya devam ediyor. Arabada kalamıyoruz. 1 gün dedemin evine gittik hepimiz hasta olduk soğuktan hava eksilerde
Soran+1 yılUmarım. Uyuyamıyoruz yemek yiyemiyoruz. Her şey çok kötü...
Soran+1 yılÇok teşekkürler. Bir an önce bu kabus biter umarım. Yaşama sevincimizi kaybettik evde yalnız kalamıyorum yalnız uyuyamıyorum.
Soran+1 yılYardım kolisi göndereceğiz inşaallah. Para gönderimi yapacağız ama nereye güvenmemiz gerektiğini bilemiyoruz.
Soran+1 yılHaberlerde yağmalıyorlar tırlardan diğer tırlara aktarıyorlar gibi şeyler gördüm. Herkes çıldırmış
Soran+1 yılBir yerde ekmek 14 TL olmuş diye okudum.
Soran+1 yılKendi başlarına gelirse anlarlar belki.
- Gündem konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılArtık fay rahatladı diyor uzmanlar büyük deprem beklemiyor şimdilik
00 Yorumla - Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDeprem bilimi bunun net bir cevabını verecek kadar gelişmiş değil.
00 Yorumla
+1 yılTersine enerjiyi boşaltıyor, daha büyük depremleri engelliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTekrar nerede deprem bekleniyor. Yorumlarda demissin ya uzmanlar bur buyuk deprem daha olabilir diye. Hangi şehir ya da sehirler?
04 Yorumla
Soran+1 yılAdana, Hatay
Naci Görür söyledi
Cevap sahibi+1 yılYakin zamanda beklendigini mi söyledi?
Soran+1 yılOnu tam hatırlamıyorum ama daha riskli hale geldi dedi.
Soran+1 yılOlabilir dedi
Gizli Üye(25-29)+1 yıl- Umarım yaşanmaz, artçılar devam ediyor. Uyumaya korkuyoruz, soğuk dışarı çıkamıyoruz. Adıyamanın köylerindeyiz. Adıyaman/Gölbaşı fena durumda.
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok çok geçmiş olsun. burada yıkılan bina yok ama tek bir depremle çoğu bina yıkılır gibi çok hasar var. Biz de uyuyamıyoruz
Cevap sahibi+1 yılElektrik geldi fakat, suyu dereden getiriyoruz, içme suyumuz yok şu an, almanyadan tır geldi, reziliz, şu an salladı, fırsatçılar var, kuyumcuları soyuyor Suriyeliler. Çıkın gidin ordan diyor büyüklerim, neneler de inat, çöker diye korkuyorum.
Soran+1 yılBir de mültecilerin hırsızlıklarıyla uğraşıyoruz şaka gibi. burada su var ama çok bulanık akıyor
Cevap sahibi+1 yılDikkat edin, kimyasal içerebilir. Klor atmaları lazım.
Cevap sahibi+1 yılEvlere hırsızlığa girenler varmış falan, yardım geldi içme suyu, evde olduğumuza rağmen 2 battaniye, 1 sofra 1 çorap falan aldık. Talan ediliyor bildiğin. Su baya aldık. Ya bunun depremi, seli, yangını, çığı, savaşı da var hiç iyi değil böyle şeyler. Dışarıda kalan da var. Arabada, çadırda, kuzenler çadırda kalıyor Malatyanın köyünde. Evleri hasarlı. Yaşlılar söz dinlemiyor, yeni bir dalga olursa sıkıntı.
Gizli Üye(25-29)+1 yılKolonlarda derin çatlak varsa bu ağır hasara girer. Ve bakanlıktan hasar tespit basvuru yapmalısın. Hangi ildesin?
02 Yorumla
Soran+1 yılKayserideyim. Bizim binada çatlak v. s yok başka binalarda kolonlarda ciddi hasarlar varmış asfaltlar dahi çatlamış. Bizim evin duvarlarından kum sesi geliyor. Tüm kum aşağı akıyor sank. Biri toprak kokusu aldık dedi
Cevap sahibi+1 yıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de kayserideyim, çok korkuyorum Rabbim yardımcımız olsun
04 Yorumla
Soran+1 yılHangi mahalledesin her yer farklı derecede sallanıyor galiba. Az önce abimi bir arkadaşı aramış depremi hissettik baya demiş biz az hissettik. Bizim çok hissettiğimizi de bazı yerler hissetmiyor
Soran+1 yılTamam gizliden çık 2 dk
Cevap sahibi+1 yılCiktim
Soran+1 yılİstek attım
Biz Kayseri olarak korkuyoruz binalar çatlak durumda önlem istiyoruz büyük bir depreme Kayseri de çok kötü olur
14 Yorumla
Soran+1 yılTek bir depremi daha kaldıramayız. Hangi ilçedesin
Soran+1 yılİldem taraflarındayım
+1 yılArkcı depremler sıkısan gazı bosaltır o yuzden rwhatlatır
04 Yorumla
Soran+1 yılİlk depremden sonra da ufak artçılar oluyordu. Saatler sonra 2. Büyük deprem geldi. Cidden ne olacak kestiremiyoruz artık
- +1 yıl
Allah yar ve yardımcınız olsun neredesın
Soran+1 yılTeşekkürler. Kayseri. Maraşa yakınız o yüzden her depremi hissediyoruz. Bir kez daha büyük deprem olsa şehrin yarısı yerle bir olur. Çoğu binayı boşaltın diye talimat verildi. Her şey çok kötü...
- +1 yıl
Cok gecmıs olsun yasınız kac
+1 yılİnşallah açmaz enerjisini bosaltiyodur
02 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
- +1 yıl
İnş.
+1 yılHerkes korku icinde😥🤲🏻
02 Yorumla
Soran+1 yılSürekli deprem oluyor sanıyorum. Ülke olarak psikolojik destek almamız şart
- +1 yıl
Aynn bncede panik atagim var
+1 yıl6 ay içinde 6.7 bekleniyor
01 Yorumla
Soran+1 yılBurayı ne kadar etkiler kestiremiyorum ama bu deprem çok ciddi hissedildi ve çok ciddi hasarlara yol açtı
+1 yılAçmaz büyük deprem olacaksa zaten olur
00 Yorumla
+1 yılHer an her şey olabilir.
00 YorumlaAksine azaltır bence.
00 YorumlaFayı yerinden oynatmazsa acmaz
00 Yorumla
+1 yılZaten artçı depremler büyük deprem sonrası oluşur
01 Yorumla
Soran+1 yılArtçılar devam ederken 2. Büyük deprem meydana geldi. Biz yere çöktük binanın yıkılmasını bekledik adeta. Yine olur mu diye korkuyorum açıkcası
+1 yılHangi şehirdesin?
09 Yorumla
Soran+1 yılKayseri. Maraşa yakınız o yüzden her depremi biz de hissediyoruz. Bazı yollar dahi çatlamış bazı mahalleleri boşaltmaları istenmiş. Çıldırmak üzereyiz. 3. Depremde hasar çok büyük olur gibi.. dışarda kar var hava sürekli eksilerde biz 9. Kattayız
- +1 yıl
Oturduğunuz binalarda herhangi bir şekilde hasar var mı?
Soran+1 yılDışardan bakınca kolonlar sağlam gibi kırık çatlak v. s yok ama her depremde duvarlardan toprak sesi geliyor toprak kayıyor adeta hepsi iniyor
- +1 yıl
duvarlarda ya da binanın her hangi bir yerinde dökülme , felan yoksa korkma tabiki artçılarda sallanıyırsınız. Daha güvenli yere geçme şansınız varsa oraya geçin yine de ne olur ne olmaz
Soran+1 yılYok ne yazık ki. Yapabileceğimiz tek şey depremin geçmesini beklemek sonra aşağı iniyoruz. Asansöre zaten binilmez ki onlarda düştü. Raydan çıktı
- +1 yıl
İlgili uzmanların demesine göre herhangi bir deprem beklenmiyor ama yine de belli olmuyor onlara kalsa 2. de olmayacaktı. Tabi ki asansör kullanılmaz. Eşiniz dostunuz akrabanız yok mu? Rabbim cümlemizi esirgesin.
Soran+1 yılİnşaallah. Bazı uzmanlar 2 ilde yeniden deprem bekleniyor dedi. O illirdeki deprem bizi de mahveder. Çağıranlar oldu ama onların evi de tıka basa dolu
Dedeme gittik dayımlar geldi ev buz gibi sığamadık zaten geri dönmek zorunda kaldık. Sürekli başım dönüyor deprem oluyor zannediyorum. Üzerine ağır gribal enfeksiyon geçiriyorum ilaçlar uyku yapıyor uyumamaya çalışıyorum ya bir şey olur da hissetmezsem diye. Üst baş giydik çanta hazırladık oturuyoruz mecbur- +1 yıl
Ben sürekli takip ediyorum bişey duymadım bir daha olacak diye ama dediğim gibi belli olmaz tedbirli olmakta fayda var. Dediğim gibi yapacak diyecek bişey yok Duamızı samimiyetle edip Allah'ın merhametine sığınıp cümlemizi esirgesin diye dua edez...
Soran+1 yılHaklısın. Elden dua ve tedbirden başka bir şey gelmiyor
+1 yılHangi sehirr
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHangi şehirdesin
11 Yorumla
Soran+1 yılKayseri
Bilemeyiz ki
00 YorumlaBnce açar
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer