Herkes göçük adresi veriyor ama sorun yeterli ekip ve ekipman olmayışı zaten yanlış mı?

Elbet de herkes tanıdığı kurtarılsın istiyor ama ekipler yeni yeni olay bölgelerine ulaşmaya başladı bildiğim kadarıyla. İnanılmaz bir kaos var sosyal medyada bile. Adres veril hala gidilmemiş diye şikayet ediyor bazıları. Sanki ekip var da bilerek yönlendirmiyor gibi tavırlar. Sorun tespit edilememesi değil ki adım başı zaten enkaz… sorun ekip ve iş makinesi vs yetersizliği. Drone la bile beş dk da bir sürü bina tespit edilir zaten. Yetişemedikten sonra ne fayda 🤷🏼‍♀️ Üzülüyorum ama anlayışsız insanlar daha da işi zorlaştırıyor gibi. Adres tespiti ilk aşama için anlamsız. Siz ne düşünüyorsunuz?

Herkes göçük adresi veriyor ama sorun yeterli ekip ve ekipman olmayışı zaten yanlış mı?
Cevapla