O enkazın altında olanların yerinde olmak istermiydin?

Ben isterdim... çünkü yaşamak için hiçbir nedenim kalmadı.

Elim kolu bağlı...

Allah yardımcınız olsun.

O enkazın altında olanların yerinde olmak istermiydin?
Cevapla