Beylikdüzü Üniversitesi gastronomi öğrencileri deprem bölgesine günlük sandviç hazırlayacak! Ne kadar güzel bir düşünce değil mi?

Bu kötü günlerde sosyal medya da, televizyon ve birçok iletişim araçlarında yardımlar, destekler ve bağışlar görüyoruz. Bir yanımız üzgün iken, bir yanımız yapılan desteklere karşı bir umut, küçük bir tebessüm ile bizi duygusal anlar yaşatıyor. Ben takdir ettim gastronomi öğrencilerinin bu güzel düşünce ile, el birliğiyle beraber hazırlık yapacakları için.
Yarın sandviç hazırlıklarına başlayıp, deprem bölgelerine gönderecekler. Onların bu düşüncesinden dolayı, tebrik ediyor ve canı gönülden destekliyorum..❤️
Beylikdüzü Üniversitesi gastronomi öğrencileri deprem bölgesine günlük sandviç hazırlayacak! Ne kadar güzel bir düşünce değil mi?
Beylikdüzü Üniversitesi gastronomi öğrencileri deprem bölgesine günlük sandviç hazırlayacak! Ne kadar güzel bir düşünce değil mi?
Cevapla