



Ben hayret ediyorum. Nasıl bir mantık, nasıl bir kafa yapısıyla gönderiliyor. Saten gecelik bile vardı. Cahil bile olsan bu kış şartlarında bunu göndermezsin. Bu başka bir kafa yapısı.




Ben hayret ediyorum. Nasıl bir mantık, nasıl bir kafa yapısıyla gönderiliyor. Saten gecelik bile vardı. Cahil bile olsan bu kış şartlarında bunu göndermezsin. Bu başka bir kafa yapısı.
İnsanlar ruh hastası gerçekten. insanların acıları ile dalga geçtikleri yetmiyormuş gibi hiç kullanılmayacak eşyaları gönderiyorlar. yabancı ülkeler bile yardıma gelirken. kendi ülkesinin insanları böyle karaktersizlik yapabiliyorlar, maalesef bunlara ne söylersek söyleyelim az gelir çünkü düşünce ya da kalp denen şey bu insanlarda yok akılsızlar yani ne desek boş bu insanlara karşı ruh hastaları hepsi.
Millet ruh hastası olmuş resmen. Hani kötü desek; kötüler en azından böyle durumlarda göstermelik iyilik yaparlar. Kötü olduklarını belli etmezler. Bu acayip durum. Yunanistandan insanlar kalkıp yardıma gelirken bizde insanlar video çekip depremzedelerle alay ediyorlar. Sanki kendilerinin portal açma güçleri var. Bulundukları yerde deprem olsa bir anda oradan başka bir boyuta kaçıp kurtulacaklar.
Bu resmen depremde zorluk çeken insanlar ile dalga geçmektir oradaki soğuk ile mücadele eden insan makyaj malzemesini mini eteği terliği ne yapsın o insanlar zaten canıyla mücadele ediyor ısınmak için ayakta durabilmek için mücadele ediyor sapan şeylerle yardım kolilerini doldurmak vicdansızlıktır
böylelerinde vicdan, merhamet, düşünce vs hiçbiri yok. orada insanlar can çekişirken, acı çekerken bunlar gibiler o kişilerle dalga geçiyor. keşke böylelerine gerekli cezalar verilse de yaptıklarının ne kadar vicdansızca, ne kadar saçma olduklarının farkına varsalar
Cevap
8Cevap
çöpe atacakları şeyleri çöp konteynerı yerine yardım kolisine koyuyorlar bence hele şu kına tef’i isimli olan napacaklar acaba oh oh deprem oldu diye çalıp oynayacaklar diye mi o tef gönderilmiş! sinirlerim bozuluyor gerçekten lanet olasıcalar mercimek beyinli amipler
Bu insanlar tespit edilecek gerçekten büyük bir ceza kesilmesi gerekiyor dalga geçer gibi Ya insanların işini iki kat daha zorlaştırıyorlar çöpe atsanıza beyin yoksunu şeyler
bu insanları ve aynı şekilde sitede hala gamsız gamsız takılanları hastaneye kapatmak lazım çünkü ruh hastası hepsi
Bilinçsiz bir toplum oluşturulursa olacağı bu, kıyafet değil temel ihtiyaç malzemeleri gönderilmeli.
Bunu gönderenlerin asıl niyeti evlerinde ne kadar işe yaramaz eşya varsa kurtulmak için yapılmış.
Aynen aynen böyle insan olmayan varlıkları gündeme getirelim sonra bu gibi tipler görüp böyle şeylere devam etsin..
Kendi elimizle insan ırkının sonunu getirecek, Bravo bize...🤌
Bunlar satılıp paraya çevrilebilir bağış yapılabilir o şekilde
Onlarada aynı şekilde yardım edilir umarım o zaman giyerler deri eteklerini
Ya yas olarak bu yastakiler bana yardim edeemi acaba fikir olrk
Depremzede kadının göçükten kalkar kalkmaz rujum nerdee diye bağıracağını falan mı düşündü acaba.
Bunlari yapanlarin aynisi baslarina gelsin ins o enkazin altinda kalsinlar can cekiserek ölsünler resmen dalga geciyorlar allahin cezaları hicmi vicdaniniz yok sizin
Tek dileğim Rabbim zor zamanda onları kendileri gibi insanlar ile imtihan etsin
Bu cahillik degil baska birsey oradaki insanlarin cogu muhafazakar sizin gibiler anlamazki
Ahlaksız karakter yoksunu insanlar yazık çok yazık 🎗️
Ne geçiyor ellerıne bu canım böyle şeyler yapınca. Başlarına gelirlerse anlarlar belki
Abi ana bacı sövmek istiyorum bu kadarmı aptalsınız
O kadar danga lak var ki canım ülkemde. Ne desek boş bu insanlara
Kafa yok ki yapısı olsun
Cahil değiller çok şeytanlar bunlar
Yakılsın bari olmayan beyinleriyle göndermişler
İçim acıyor, hiçbir şey diyemiyorum ben.
Allah ıslah etsin
Ya çok saflar ya da dalga geçiyolar
Hababam sınıfı kafası
kanı bozuk olmasa bunu yapmazdı.
Terbiyesizlikten başka bir şey değil
Beyinsiz
dalga geçmişler
Cahilligin daniskası
Bu nedir ya bu nedir
Karakter başka bir şey, yapılacak hareket mi
Vicdansızlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?